جوایزخبرهاپذیرش ها

کسب جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کودک سئول

فیلم کوتاه مسی” موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کودک گورو سئول شد. جشنواره گورو یکی از جشنواره های مهم فیلم کودک کشور کره جنوبی است. هدف اصلی این جشنواره، نمایش بهترین فیلم های کلاسیک و معاصر تولید شده برای کودکان، نوجوانان و خانواده هاست. نهمین دوره این رویداد رقابتی که هر ساله در منطقه گورو شهر سئول برگزار میشد، به دلیل شرایط پاندمی کرونا به صورت آنلاین برگزار گردید.

این جشنواره به دنبال شنیدن صداهای مختلف از سراسر جهان برای نسل های آینده است. از میان 1984 فیلم کوتاه ثبت نام شده از 98 کشور مختلف، فیلم کوتاه “مسی” یکی از 30 فیلم راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره بوده است. “مسی” به کارگردانی مجتبی رستمی فر موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی در بخش Kids Creative شد. این بخش به دنبال آن است که فیلم های چالش برانگیز و خلاقانه ای را معرفی کند که چارچوب های فیلم های مرسوم در حوزه کودکان را درهم می شکند و از مرزها فراتر میروند.

“مسی” به نویسندگی و کارگردانی مجتبی رستمی فر، اولین اثر این فیلمساز است.
این فیلم روایت کوتاهی از زندگی پسربچه ای است که به دنبال تحقق رویای خود و خواهر کوچکش؛ فوتبالیست شدن همانند مسی است. در شبی که خواهرش از او یک پیتزا می خواهد، آنها درگیر اتفاقی می شوند.

 گروه دریچه سینما، مسئولیت پخش بین المللی این اثر را به عهده دارند

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

سامیه طاهری

از سال 95 با گروه دریچه سینما به عنوان مدیر بخش بین الملل و ارسال اثر به جشنواره ها همراه شدم. در این بخش که از تعدادی مشاورین بین الملل تشکیل شده، پس از ارزیابی آثار و تعیین استراتژی پخش، برای ارایه بین المللی آن ها اقدام می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×