آکادمی هنرمقالات پژوهشی

ویدیو مقاله یا جستار ویدئویی چیست؟ / نحوه ساخت فیلم مقاله

در عصر اینترنت و یوتیوب ، مقاله ویدیویی به وسیله محبوبیت بیشتری در بیان عقاید و مفاهیم تبدیل شده است. با این حال ، در ساخت مقاله ویدیو یا مقاله فیلم کمی ابهام وجود دارد که عمدتا به دلیل مبهم بودن این اصطلاح است.

چه چیزی مقاله تجزیه و تحلیل ویدئو را تعریف می کند؟ مقاله ویدیویی قرار است در مورد چه باشد؟ در این نوشته، نگاهی خواهیم داشت به پایه و اساس این فیلم ها و روش های مختلف استفاده نویسندگان و ویراستاران از آنها.

مقاله ویدیویی چیست؟


ابتدا بیایید مقاله ویدیویی را تعریف کنیم

در گونه های مختلف فیلم، فیلم داستانی ، مستند ، فیلم کوتاه و سپس مقاله ویدیویی وجود دارد. نقش آن در حوزه رسانه های تصویری چیست؟ بیایید با تعریف مقاله ویدیویی شروع کنیم.

تعریف مقاله ویدئویی

مقاله ویدیویی چیست؟

مقاله ویدیو ویدیویی است که یک عنوان، موضوع ، شخص یا فرضیه خاص را تجزیه و تحلیل می کند. از آنجا که مقاله های ویدیویی شکل نسبتاً جدیدی است ، تعریف آنها دشوار است اما با این وجود قابل تشخیص است. به بیان ساده ، آنها مقاله هایی در قالب ویدئو هستند که هدف آنها ترغیب ، آموزش یا انتقاد است.

این مقالات در دوره Youtube و با نوشتن مقالات ویدیویی با موضوعاتی مانند سیاست ، موسیقی ، فیلم و فرهنگ پاپ به طور فزاینده ای محبوب شده اند.

مقاله ویدیویی برای چه استفاده می شود؟
برای ترغیب مخاطب به فرضیه
برای آموزش در یک موضوع خاص
برای تجزیه و تحلیل و / یا نقد

خلاصه ویدو چیست؟

خلاصه سازی ویدیو یا فیلم Video summarization با ایجاد مقاله ویدیو متفاوت است.

تکامل سریع ویدیو دیجیتال بسیاری از برنامه های کاربردی جدید را به ارمغان آورده است و در نتیجه میزان پژوهش در تکنولوژی های جدید با هدف بهبود اثر بخشی افزایش یافته است و بهره وری اکتساب ویدیویی، آرشیو کردن، فهرست و نمایه سازی و همچنین قابلیت استفاده از فیلم های ذخیره شده را افزایش میدهد.

در میان حوزه های تحقیقاتی ممکن، خلاصه سازی ویدیو یک موضوع مهم است که بصورت بالقوه مرور سریع تر مجموعه های ویدیویی بزرگ و همچنین دسترسی و نمایه سازی کارآمدتر محتوا را قادر میسازد.

اساسا این حوزه پژوهش شامل تولید خلاصه خودکار از یک ویدیو است.

از جمله چالش های خلاصه سازی ویدیو مبتنی بر خوشه بندی میتوان به اندازه بردار ویژگی ها، انتخاب زیر مجموعه ای از فریمها و انتخاب فریم کلیدی اشاره کرد.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×