فراخوان جشنواره عکاسی

فراخوان عکاسی زنان بنیاد پاراسول موزه V&A 2024

فراخوان عکاسی زنان بنیاد پاراسول موزه V&A 2024 منتشر شد.

جایزه بنیاد پاراسول موزه ویکتوریا و آلبرت برای زنان در عکاسی یک رویداد سالانه است که به شناسایی، حمایت از زنان هنرمند مبتکر فعال در زمینه عکاسی معاصر اختصاص دارد.

شرکت در جایزه بنیاد V&A Parasol برای زنان در عکاسی رایگان است و برای همه زنان در سطح بین‌المللی، اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است.

نوشته های مشابه

این جایزه تابع یک موضوع سالانه خاص است و برندگان توسط یک هیئت انتخاب مستقل متشکل از متخصصان صنعت جهانی و هنرمندان بین المللی الهام بخش انتخاب می شوند.

این جایزه با مشارکت Peckham 24، جشنواره عکاسی نوآورانه سه روزه جنوب لندن تهیه شده است. این جایزه با حمایت خانم روث مونیکا پاراسول و The Parasol Foundation Trust امکان پذیر شده است.

شرایط مسابقه ۲۰۲۴

جایزه بنیاد V&A Parasol برای زنان در عکاسی به صورت موضوعی است و هنرمندان باید بر اساس آن به موضوع پاسخ دهند. هر سال یک موضوع جدید با هر دوره جدید جایزه مشخص می شود.

موضوع ۲۰۲۴ “تاریخ ها” Histories است.

ارتباطات بصری از زمان اختراع نقشه های غار در دوره ماقبل تاریخ، بخش حیاتی جامعه بوده است. اگرچه به طور رسمی در قرن نوزدهم ابداع شد، اما فلسفه عکاسی – “طراحی با نور” – را می توان در دوره های نوسنگی و تکنیک های بدوی دوربین عکاسی ردیابی کرد.

از آن زمان عکاسی به یک رسانه ضروری معاصر تبدیل شده است که برای ثبت تاریخ، فرهنگ، رویدادها و تغییرات اجتماعی ما و اخیراً به عنوان شکلی از بیان انسانی و هنری استفاده می شود. این موضوع مطالب ارسالی گسترده ای را شامل می‌شود که نشان دهنده رابطه بین تاریخ و عکاسی است.

از استفاده از فرآیندهای تاریخی و موقعیت آنها در عملکرد عکاسی معاصر گرفته تا مستندسازی رویدادهای تاریخی یا بازنگری گذشته. این فضا برای هنرمندان علاقه مند به مفهوم آرشیو، از جمله عکاسانی که با آلبوم های خانوادگی، عکاسی بومی و مجموعه های تاریخی یا سازمانی کار می کنند، ایجاد می کند.

موضوع «تاریخ‌ها» از هنرمندان دعوت می‌کند تا در نظر بگیرند که چگونه می‌توان از عکاسی برای بازجویی و به چالش کشیدن تاریخ، واقعیت و شرایط موجود استفاده کرد و آینده‌ای را دوباره تصور کرد یا حدس‌آلود کرد.

جوایز

چهار هنرمند برنده آثار خود را در یک نمایشگاه گروهی در Peckham 24، در کنار رویدادهای همراه و برنامه‌های عمومی قرار خواهند داد.

هزینه سفر بین المللی و دو شب اقامت برای هنرمندان شرکت کننده در جشنواره لندن

رویداد شبکه با کمیته انتخاب جایزه و کارشناسان صنعت

کمک هزینه ۲۰۰۰ پوندی برای هر هنرمند شرکت کننده

هنرمندان برنده در شبکه های اجتماعی V&A و Peckham 24 و کانال های ارتباطی نمایش داده می شوند

نحوه ثبت نام

شروع ثبت نام در ۲ نوامبر ۲۰۲۳ آغاز می شوند و در ۴ ژانویه ۲۰۲۴ بسته می شوند.

لطفاً قبل از درخواست، شرایط و ضوابط را بخوانید)

آثار ارسالی باید عکاسی یا رسانه ای مبتنی بر لنز باشند.

اثر ارسالی باید در سه سال گذشته یا از سال 2020 ایجاد شده باشد.

آثار نباید قبلاً در لندن به نمایش گذاشته شده باشند
تصاویر ارسالی را می توان با استفاده از هر مدل دوربین یا دستگاه الکترونیکی گرفت.

درخواست ها منوط به ارسال نمونه کارها با 20 تصویر، بیانیه هنرمند، بیوگرافی و طرح نصب پیشنهادی است. ما نمی‌توانیم موارد ارسالی ناقص یا مواردی را که معیارهای جایزه را ندارند در نظر بگیریم.

برای ارسال اثر به فراخوان عکاسی زنان اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×