فراخوان جشنواره عکاسی

فراخوان عکس سردترین زمستان جهان

فراخوان دومین دوره عکس سردترین زمستان جهان WORLD’S COOLEST WINTER امارات متحده عربی منتشر شد.

 

معرفی

امارات متحده عربی با تمام دستاوردهایی که در طول 51 سال گذشته به دست آورده، به مقصدی برای کسانی تبدیل شده است که به دنبال تجربیات استثنایی در زمینه های مختلف هستند و همینطور زمستان آن که گزینه های منحصر به فرد و شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

این مسابقه از نور برای انعکاس زیباترین نشانه های طبیعی، فرهنگی و تفریحی امارات استفاده می کند، فعالیت های گردشگری متنوع آن را برجسته می کند و مردم و عکاسان را تشویق می کند تا تجربیات خود را در زمستانی پر از فعالیت ها و رویدادها به اشتراک بگذارند.

فوق العاده ترین تصاویری که منحصر به فرد بودن و زیبایی طبیعت و تنوع زیست محیط حاصلخیز امارات متحده عربی را منعکس می کند که تجربیات را غنی می کند. این به آنها اجازه می دهد تا از زمستان گرم آن، در بیابان ها، دشت ها، دره ها و کوه ها، منحصر به فرد بودن منظره دریا، تنوع حیات وحش آن لذت ببرند و چهره ها، خیابان ها و جامعه امارات را با خلاقیت لنزهای خود بگیرند.

زمستان در امارات:

امارات متحده عربی به دلیل بهبود زیرساخت ها و امکانات تفریحی و سرگرمی پویا، در ارتقای استانداردهای زندگی مردم و ساکنان خود بسیار فراتر رفته است.

ما از شما دعوت می کنیم که این را از طریق عکس های خود تفسیر کنید. و به طور خلاقانه ارزش های امارات متحده عربی برای مدارا، همزیستی، با هم بودن و انسانیت را به تصویر می کشد.

ارسال‌ها از ساعت 00:01 روز 1 ژانویه 2023 تا ساعت 24:00 در 31 ژانویه 2023 به وقت استاندارد امارات متحده عربی (یعنی GMT +4) پذیرفته می‌شوند. پس از آن زمان هیچ ارسالی پذیرفته نخواهد شد.
شرکت کنندگان باید افراد ۱۸ سال و بالاتر در زمان ارسال اثر باشند.

شرایط اثر

  • شما می توانید حداکثر پنج (5) عکس برای این مسابقه ارسال کنید.
  • برای هر عکس ارسالی باید عنوان و توضیحات ارائه کنید.
  • یک عکس نباید دو بار ارسال شود.
  • عکس ارسالی باید دارای فایل اصلی با فرمت JPEG، با کیفیت و وضوح بالا، حداقل 5 مگابایت حجم، حداقل طولانی ترین لبه کمتر از 2000 پیکسل و کیفیت کمتر از 300dpi باشد.
  • ارسال (ها) از تلفن همراه و هواپیماهای بدون سرنشین مجاز است.
  • از شما خواهشمند است عکس(های) اصلی (RAW) یا عکس(ها) را بدون هیچ گونه ویرایشی در زمان ارسال عکس(ها) به مسابقه آپلود کنید.
  • همه عکس(های) ارسالی نباید دارای برچسب(ها)، امضا(ها)، حرف اول، قاب، حاشیه(ها)، آرم(ها) یا هر مرجع و/یا علامت دیگری باشد که توسط شرکت کننده اضافه شده است.
  • ویرایش فنی اولیه عکس(ها) قابل قبول است، مشروط بر اینکه چنین ویرایشی بر اصالت و/یا اصالت عکس(ها) تاثیری نداشته باشد. ویرایش پیشرفته برای ایجاد توهم، فریب و/یا دستکاری استفاده می شود. از جمله ترکیب و روتوش خلاقانه عکس (ها) ممنوع است.

 

برای ارسال اثر به فراخوان عکس سردترین زمستان جهان امارات اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

 

 

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×