رزیدنسی، فاند و فرصت شغلیفراخوان جشنواره فیلم

فاند جشنواره فیلم یوتبُری سوئد Göteborg festival گوتبورگ

فراخوان فاند جشنواره فیلم یوتبُری Göteborg سوئد منتشر شد.

جشنواره فیلم یوتبُری (گوتبورگ) Göteborg یک جشنواره فیلم است که سالانه از اواخر ژانویه تا اوایل فوریه در یوتبری، سوئد برگزار می‌شود و بزرگترین رویداد فیلم در اسکاندیناوی محسوب می‌شود.

برای فیلمسازانی از برزیل ، کردستان (فیلمسازان کرد در ایران ، عراق ، سوریه و ترکیه) ، سودان و اوکراین.

از دهم ماه مه ۲۰۲۱ فیلمسازان از چهار بخش مختلف جهان می توانند درخواست های خود را به صندوق فاند فیلم گوتبورگ 2021 ارائه دهند.

نوشته های مشابه

این صندوق با افزایش آزادی هنری و آزادی بیان به ایجاد فضای متنوع رسانه ای کمک می کند.

در زمان بحران شدید ، حوزه فرهنگ غالباً محروم است. همه گیری در حال انجام بر دسترسی به کانال های توزیع و همچنین بودجه تولید فیلم تأثیر جدی گذاشته است. وضعیتی که ممکن است دموکراسی را تضعیف کند ، به ویژه در مناطقی که دارای یک سیستم اقتصادی یا سیاسی ناپایدار هستند.

جشنواره فیلم گوتبورگ برای حمایت از فیلمسازانی که تحت این شرایط کار می کنند ، یک صندوق بین المللی فیلم با حمایت وزارت امور خارجه سوئد راه اندازی می کند. صندوق فیلم گوتبورگ 2021 از توسعه ، پخش پس از تولید و توزیع ابتکاری فیلم ها و مجموعه هایی با ارزش هنری و دموکراتیک حمایت خواهد کرد.

فیلم برای مخاطب جذابیت و تأثیر فرهنگی دارد که به آن در جامعه نقش اساسی دارد.

بیش از 40 سال است که جشنواره فیلم گوتبورگ با هدف تقویت صدای فیلمسازان ، برجسته کردن فیلم ها از سراسر جهان ، با این همکاری کار کرده است. میرجا وستر ، مدیرعامل جشنواره فیلم گوتبورگ ، می گوید ، در یک زمان دشوار ، حمایت اضافی از فیلمسازان و امکان گفتن و گسترش داستانهای بیشتر ضروری است.

صندوق فیلم گوتبورگ 2021 پروژه ای یک ساله است که توسط وزارت امور خارجه سوئد تأمین می شود و هدف آن تأسیس صندوق بین المللی فیلم دائمی است.

در طول سال 2021 این صندوق چهار منطقه را با چالش ها و پیش شرط های مختلف هدف قرار خواهد داد.

این موارد عبارتند از: برزیل ، کردستان سودان و اوکراین. صندوق توزیع 4000 000 کرون (400000 یورو) در طی سال 2021 است.

وزارت امور خارجه این پروژه را چنین توصیف می کند: “به ویژه در مواقعی که دموکراسی تحت فشار است و تهدیدها علیه هنرمندان و گردانندگان فرهنگی در بسیاری از مناطق جهان افزایش می یابد ، همچنین تمرکز ویژه دولت بر دموکراسی ، که هدف مشخص آن رسانه های آزاد و مستقل و حاملان دموکراسی ، مانند فرهنگیان ، را تقویت کنید. “

طرح های تأمین مالی برای ارسال طی دو دوره مختلف ، در ماه مه و ژوئیه ، باز می شود. مراحل انتخاب از اوایل تابستان تا اوایل پاییز ادامه خواهد داشت.

فاند جشنواره فیلم یوتبُری سوئد

این جشنواره در طول بیش از ده سال ، در آغاز قرن ، زمانی که ما با بودجه SIDA (آژانس توسعه سوئد) از 150 پروژه فیلم از سراسر جهان پشتیبانی کردیم ، به طور موثر صندوق جشنواره بین المللی فیلم گوتبورگ را مدیریت کرد. کامیلا لارسون ، مدیر صندوق جشنواره فیلم گوتبورگ ، می گوید ، در این لحظه خاص ، ارزش ارائه یک ابتکار جدید بسیار ارزشمند است.

ما کار را با گشودن مدارک ارسالی برای توسعه و پشتیبانی پس از تولید ، از 10 مه آغاز خواهیم کرد. ارسال ها توسط یک گروه ، متشکل از اعضای تیم از جشنواره فیلم گوتبورگ و خبرنگاران با پایگاه خود در چهار منطقه انجام می شود. انتخاب کرده اند که در طول سال با آنها کار کنند.

صندوق فیلم گوتبورگ 2021 از توسعه ، پس از تولید و توزیع ابتکاری فیلم های داستانی (داستانی ، مستند ، انیمیشن) و مجموعه هایی با سطح هنری بالا و ارزش دموکراتیک پشتیبانی خواهد کرد.

برنامه های تأمین اعتبار با دو مهلت مختلف در ماه مه (توسعه و پس از تولید) و ژوئیه (توزیع ابتکاری) 2021 اعلام خواهد شد. صندوق در سال 2021 4000 0000 کرون (400000 یورو) توزیع خواهد کرد.

پشتیبانی توسعه پس تولید

مشارکت در ساخت اسکریپت یا پروژه در مرحله اولیه می تواند نقشی اساسی داشته باشد. این کمک هزینه با هدف فراهم آوردن شرایطی برای رسیدن یک پروژه به مرحله نهایی پیش تولید است و می تواند به عنوان مثال برای توسعه فیلمنامه (تحقیق ، نگارش ، مشاوران فیلمنامه) استفاده شود اما همچنین پروژه را به سرمایه گذاران احتمالی ، جلسات تولید و بازارهای جشنواره. حداکثر کمک برای توسعه 100000 کرون (≈ 10 000 یورو) است. برنامه ها باید توسط نویسنده فیلم نامه ، کارگردان یا تهیه کننده یکی از کشورهای / مناطق واجد شرایط ارسال شود.

ارسال از 10 مه – 10 ژوئن 2021 آزاد است

پشتیبانی پس از تولید

حمایت مالی از پس از تولید به فیلمسازان این امکان را می دهد تا فیلم ها یا سریال های خود را نهایی کنند و آنها را برای دیدار با مخاطبان آماده کنند. این کمک هزینه را می توان برای همه اشکال پس از تولید هزینه کرد. حداکثر سهم برای تولید پس از تولید 350 000 کرون (35000 یورو) است. برنامه ها باید توسط تولید کننده ای از یکی از کشورها / مناطق واجد شرایط ارسال شود.

ارسال از 10 مه – 10 ژوئن 2021 آزاد است.

پشتیبانی از توزیع نوآورانه

سیستم توزیع با تغییرات گسترده ای روبرو شده است که با اثرات همه گیر سرعت می گیرد. این کمک هزینه با هدف حمایت از پروژه ها / ابتکارات ابتکاری برای پخش فیلم ها / سریال ها برای مخاطبان ملی یا بین المللی است. حداکثر کمک برای توزیع 200000 کرون (≈ 20 000 یورو) است. متقاضیان به عنوان مثال سازمان های نمایش مانند جشنواره های فیلم ، سیستم عامل های پخش جریانی یا سایر شرکت ها ، شرکت های توزیع کننده یا تولیدکنندگان / شرکت های تولیدی از یکی از کشورها / مناطق واجد شرایط هستند.

ارسال از 10 ژوئیه تا 10 آگوست 2021 آزاد است.

آیین نامه ها و دستورالعمل های کلی

صندوق فیلم گوتبورگ 2021 از فیلم های بلند (داستانی ، مستند خلاق ، انیمیشن) و سریال های مستقل پشتیبانی می کند.

پروژه های واجد شرایط از مناطق زیر سرچشمه می گیرند: برزیل ، کردستان (فیلمسازان کرد در ایران ، عراق ، سوریه و ترکیه) ، سودان و اوکراین.

فاند جشنواره فیلم یوتبُری سوئد

صندوق فیلم گوتبورگ 2021 همچنین می تواند از پروژه های فیلمسازانی که در اصل از یک کشور واجد شرایط هستند اما در حال حاضر در دیاسپورا در یک کشور غیر واجد شرایط زندگی می کنند پشتیبانی کند.

لطفا توجه داشته باشید که اولویت با پروژه هایی است که در یک کشور واجد شرایط تولید می شود.

کارگردانان و / یا نویسندگان فیلمنامه پیوست شده به پروژه باید ملیت یک کشور واجد شرایط را داشته باشند.
تولید کننده اصلی این پروژه باید ملیت یک کشور واجد شرایط را داشته باشد ، اولویت با شرکت های تولیدی مستقر در یک کشور واجد شرایط خواهد بود.


صندوق فیلم گوتبورگ 2021 سه طرح بودجه را ارائه می دهد.

  1. پشتیبانی از برنامه نویسی و توسعه پروژه ، حداکثر 100000 کرون (≈ 10 000 یورو)
  2. پشتیبانی از پس از تولید ، حداکثر 350 000 کرون (35 35 000 یورو)
  3. پشتیبانی از توزیع خلاق ، حداکثر 200 000 کرون (20 20 000 یورو) کمک های مالی دریافت شده باید تا آنجا که ممکن است در یک کشور واجد شرایط هزینه شود.
    برنامه ها باید به زبان انگلیسی نوشته شوند. لطفا توجه داشته باشید که برنامه های ناقص مورد بررسی قرار نمی گیرند.
    کمیته گزینش می تواند مبلغ کمتری از آنچه درخواست شده بودجه اعطا کند.
    تصمیم کمیته انتخاب قابل تجدیدنظر نیست و کمیته هیچ تعهدی در توضیح تصمیمات اتخاذ شده ندارد.

برای تهیه موارد مورد نیاز ارسال به این فاند می توانید از خدمات متنوع ما استفاده کنید، به این منظور با ما تماس بگیرید و یا فروشگاه را بررسی کنید.

برای ثبت نام در فاند جشنواره فیلم یوتبُری سوئد اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×