فراخوان جشنواره خارجیفراخوان جشنواره طراحیفراخوان جشنواره عکاسیفراخوان جشنواره فیلم

مسابقه بین المللی تصویر FINI مکزیک

فراخوان مسابقه بین المللی تصویر FINI مکزیک برای رشته های هنری عکاسی، فیلم، طراحی، ویدئو، بین رشته ای منتشر شد.

شرایط شرکت در مسابقه

این فراخوان برای دانشجویان و متخصصان عکاسی، طراحی، هنرهای تجسمی و فیلم‌های مستند است.

برای ثبت نام در گروه دانشجویان، آنها باید در برنامه های کارشناسی ارائه شده توسط موسسات آموزش عالی در مکزیک یا سایر کشورها ثبت نام کنند.

به رسمیت شناخته شده توسط مقامات آموزشی یا مؤسسات و سازمان های دانشگاهی، تا زمانی که شرایط دانشجویی ثبت نام شده را داشته باشند که مدرک کارشناسی خود را دریافت نکرده باشند.

نوشته های مشابه


افراد از هر ملیتی می توانند شرکت کنند.

حداقل سن برای ثبت نام 18 سال در لحظه بسته شدن این فراخوان می باشد. شرکت کنندگان فقط در یکی از دو دسته می توانند شرکت کنند، اما می توانند در بیش از یک ژانر ثبت نام کنند.

آثاری که شرکت کنندگان ارسال می کنند باید در چهار سال قبل از پایان این فراخوان ساخته شده باشند.

این فراخوان برای کارکنان اداری، دانشگاهی یا مدیریتی شاغل در هماهنگی امور فرهنگی که با جشنواره بین المللی تصویر در ارتباط هستند، به منظور اطمینان از قانونی بودن مسابقه آزاد نمی باشد.

جوایز


محل اقامت
افراد منتخب به عنوان فینالیست ها که از خارج از پاچوکا می آیند، در روز شنبه 23 آوریل برای آنها و برای یک همراه (اتاق دو نفره / صبحانه) اقامت رایگان دریافت می کنند تا بتوانند به راحتی در مراسم اهدای جوایز و افتتاحیه نمایشگاه برگزیدگان شرکت کنند.


جایزه نقدی
مبلغ کل جایزه 586000 MXN

نمایشگاه فینالیست ها در پاچوکا، MX

شرح
هدف از این مسابقه
شناسایی، ترویج، تشویق و به اشتراک گذاشتن آثار دانشجویان و متخصصان هنر ملی و بین المللی در ژانرها، بیان و کاربردهای مختلف تصویر است.

این مسابقه بخشی از جشنواره بین المللی تصویر (FINI) است که توسط هماهنگی امور فرهنگی دانشگاه Autónoma del Estado de Hidalgo، مطابق با اهداف سازمانی و به نفع ترویج فرهنگ و هنر، که منجر به آموزش یکپارچه برای دانش آموزان و توسعه فرهنگی جامعه، برگزار می شود.

جزئیات

موضوع اصلی جشنواره بین المللی تصویر FINI 2022 به عنوان تغییر اقلیم خواهد بود، بنابراین، آثار ثبت شده باید یکی از ایده های زیر را نشان دهند یا منعکس کنند:
• «تغییر اقلیم تغییر اقلیم است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به فعالیت های انسانی نسبت داده می شود که ترکیب جو جهان را تغییر می دهد که با تغییرات طبیعی آب و هوا مشاهده شده در دوره های زمانی قابل مقایسه همراه است». (CMNUCC)
• «تغییر اقلیم یا تغییرپذیری آن است که برای مدت طولانی ادامه دارد و با استفاده از آزمون های آماری قابل شناسایی است. تغییر اقلیم می تواند از طریق فرآیندهای داخلی طبیعی یا از طریق فشارهای خارجی مانند فوران های آتشفشانی یا اقدامات انسانی مداوم اتفاق بیفتد.

این مسابقه به دو دسته (حرفه ای و دانش جویی) تقسیم شده و هر کدام به ژانرهای زیر تقسیم می شود:

• عکاسی (آنالوگ و دیجیتال)
• تکنیک های جایگزین (گرافیک دیجیتال، فتومونتاژ یا کلاژ)
• مستند (فیلم بلند یا فیلم کوتاه)
• پوستر (تکنیک آزاد)

شرکت در مسابقه رایگان است.

مهلت تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ ۸ بهمن ۱۴۰۰ است.

برای ارسال اثر به مسابقه بین المللی تصویر FINI مکزیک اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×