فراخوان جشنواره ها

فراخوان مسابقه سالانه جوایز Telly 2019

این رویداد به دنبال رویکردهای خلاقانه برای افزایش تولید فیلم های دیجیتال، داستان پردازی و چشم انداز انتشار است.

جوایز Telly برای نشان دادن تعهد خود به این گسترش خلاق در The ۴۱th Awards Telly از مجموعه جدید خود Immersive & Mixed Reality پرده برداری کرد که رسانه های VR ۳۶۰ video و AR را در بر می گیرد. این جوایز همراه با دسته بندی های جدید تأثیرات اجتماعی، گسترش مقوله های تنوع و گنجاندن آن را نیز معرفی می کنند.

نوشته های مشابه

آثار ارسالی جوایز Telly توسط اعضای شورای داوری که از مجموعه متنوعی از رهبران صنعت تبلیغات، رسانه، فناوری و ویدیو تهیه شده ارزیابی می شود. این جوایز توسط بخش دوم نمایش فیلم های ویدئویی و فیلم های Telly Awards – که در نیویورک، لس آنجلس، لاس وگاس، تورنتو، برلین، لندن و آمستردام برگزار می شود، اهدا می شود. The Telly Awards در سال ۱۹۷۹ که به افتخار تبلیغاتی که برای تلویزیون کابلی و محلی انجام شده است ، تأسیس شده است.

هزینه های ورودی: ۱۳۵ دلار برای ثبت نام های انفرادی و ۲۲۵ دلار برای ثبت نام های گروهی است.

مهلت ثبت نام: ۶ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۷ بهمن ۱۳۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

https://www.tellyawards.com

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

موسسه فرد

گروهی از متخصصین و مترجمین با تجربه در زمینه های مختلف دورهم جمع شده اند تا بتوانند به دور از هیاهوهای موسسات متعدد و بزرگ با تبلیغات بسیار، از دانش و تجربه چندساله خود برای شروع تجربه ای جدید در این بازار شلوغ استفاده کنند. از مهمترین خصوصیات گروه فرد، انواع سفارش ترجمه بدون مراجعه حضوری مشتری (سفارش آنلاین) و پشتیبانی قوی و سریع کارها می باشد. ترجمه فیلم ها و فیلمنامه های فارسی و فرمت بندی ویژه برای ارسال به جشنواره های خارجی، ترجمه فیلمها و فایلهای انگلیسی به فارسی، به همراه زیرنویس و خروجی srt، با بهترین کیفیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×