فراخوان جشنواره فیلمفراخوان جشنواره ها

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تایوان

جشنواره فیلم کوتاه کائوهسیونگ یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم کوتاه آسیا است. بیست و یکمین دوره این رویداد رقابتی از تاریخ 15 تا 21 ماه اکتبر در شهر کائوهسیونگ برگزار می شود. این جشنواره نیز مانند جشنواره های معتبر دیگر هدف خود را کشف استعدادهای جوان و فیلم های خارق العاده قرار داده است. این رویداد رقابتی با نمایش فیلم هایی خلاقانه با زاویه دید منحصر به فرد به دنبال تشویق استعدادهای جوان و همچنین تبادلات میان فرهنگی است.

شرکت در بخش های عمومی جشنواره محدودیت ژانر و موضوع ندارد. علاوه بر بخش اصلی، دو بخش مجزا برای فیلم های کودک و فیلم های با موضوع حقوق بشر در نظر گرفته شده است.

قوانین شرکت در جشنواره کائوهسیونگ:

  • فیلم های کوتاهی که پس از ماه ژوئن سال 2020 تولید شده باشند می توانند در این جشنواره فیلم شرکت کنند. فیلم در حال ساخت قابل پذیرش نیست.
  • انواع فیلم های مستند، انیمیشن، داستانی، تجربی و… می توانند در جشنواره ثبت نام کنند. مدت زمان آثار ارسالی باید کمتر از 25 دقیقه باشد.
  • این جشنواره محدودیت نمایش ندارد. اگر زبان فیلم چینی یا انگلیسی نیست، زیرنویس انگلیسی یا چینی برای این فیلم ها ضروری است.
  • جوایز نقدی به ارزش 18،000 دلار برای برندگان بخش های مختلف در نظر گرفته شده است.
  • شرکت در این جشنواره فیلم هزینه ورودی ندارد، اما ثبت نام در آن از طریق پلتفرم https://www.shortfilmdepot.com/ انجام میشود که مستلزم پرداخت هزینه است.

برای ثبت نام در جشنواره فیلم کوتاه کائوهسیونگ با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۰۳۴۲۰۶۱۶

نوشته های مشابه

برای مشاهده سایر فراخوان های فیلم اینجا کلیک کنید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×