فراخوان جشنواره عکاسیفراخوان جشنواره فیلم

مسابقه عکس طنز حیوانات خانگی PET COMEDY

فراخوان مسابقه عکس و فیلم طنز حیوانات خانگی PET COMEDY منتشر شد.

ما کاملاً دوست داریم عکس ها و فیلم های درخشان حیوان خانگی شما را دریافت کنیم ، همه آنها فوق العاده هستند و به ما کمک می کنند تا روز خود را با لبخند تند و تیز شروع کنیم!

بنابراین ، ما فکر کردیم که بخشی از این پاداش را با همه شما به اشتراک می گذاریم و تعدادی از راه هایی را که امسال توجه ما را به خود جلب کرده اند ، فاش می کنیم! و اگر این به شما انگیزه داده است که درگیر شوید و برای ما عکس/ویدئویی از حیوان خانگی وقیح ، بازیگوش و فوق العاده زیبا و دوست داشتنی خود بفرستید – پس ووووو !!

امسال ، ما روی ماه رفته ایم تا با بیمه دوستان حیوانات همکاری کنیم. آنها قطعاً زانوهای زنبورها یا حتی سبیل های گربه از دنیای بیمه حیوانات خانگی هستند ، به علاوه آنها میلیون ها نفر به صدها موسسه خیریه برای حمایت از حیوانات و حفاظت از حیوانات در سراسر جهان اهدا کرده اند – وای !! و با حمایت آنها از مسابقه ، ما گرد هم آمده ایم تا از یک موسسه خیریه باورنکردنی و عالی به نام: فرشتگان حمایت از حیوانات حمایت کنیم.

نوشته های مشابه

آنها یک سازمان کوچک ریشه ای هستند که نقش بسیار مهمی در کمک به سایر موسسات خیریه و خانواده های نیازمند برای تغذیه حیوانات خانگی خود در کنار ارائه خدمات رفاهی حیاتی دارد و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا آنها را پشت سر بگذاریم و آنها را مستقیماً به کانون توجه برسانیم!

جوایز:


برنده کلی جایزه عکس کمدی حیوان خانگی مبلغ زیادی 2000 پوند دریافت می کند!

شاید یک یقه جدید برای سگ ، یا یک مخزن بزرگ برای ماهی یا برای خودتان یک دوربین جدید بخرید، اکنون که کار شما توسط مسابقه عکاسی بسیار بسیار معتبر و فوق العاده شناخته شده است ، قطعاً شما شایسته آن هستید!

مهلت ثبت نام در این مسابقه: 15 August برابر با 24 مرداد است.

هزینه ارسال یک اثر 1.95 پوند و 5 اثر 5 پوند است.

برای ارسال اثر به این مسابقه عکس طنز حیوانات خانگی PET COMEDY اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×