فراخوان جشنواره طراحی

فراخوان نمایشگاه هنری فنلاند برای مج (Zine)

فراخوان اقامت هنری فنلاند برای مج (Zine) منتشر شد.

ما از شما دعوت می کنیم پروژه های شگفت انگیز خود را که مدتی در وضعیت نا تمام هستند با ما به اشتراک بگذارید.

زین هایی که در گوشه ای از فضای کاری شما ، در زیر محیط های جدید ، منتظر انتخاب و کار روی آنها بوده اند ، زیرا اتمام یک پروژه هرگز آسان نیست.

و دلایل زیادی برای اتمام آنها وجود دارد – کارهای دیگر به تصویب رسیده ، ایده شان تغییر کرده، منابع کافی برای اتمامشان وجود نداشته ، به سادگی درست نبوده اند ، شما نمی دانستید چگونه آن را به پایان برسانید ، مطمئن نیستید که آماده است یا خیر .

این پروژه این آثار تقریباً فراموش شده را به نمایش می گذارد ، آثاری که در غیر این صورت ممکن است هرگز تماشاگران خود را نبینند. این فرایند حتی زمانی وجود دارد که نتیجه نهایی چنین نباشد.

این نمایشگاه در سپتامبر 2021 در گالری لوککو Loukko Gallery برگزار می شود.

این پروژه بخشی از مجموعه ’Almost’ است که در سال 2019 با تمرکز بر آثاری آغاز شد که تقریباً هرگز به حالت نهایی خود نمی رسند.

9 هنرمند در اولین دوره این پروژه شرکت کردند که در قالب مجله ای که با همکاری Photobooks فنلاند در هلسینکی و اولو منتشر شده بود به نمایش گذاشته شد.

زبان کار پروژه انگلیسی است ، اما آثار ارسالی می توانند به هر زبانی باشند.

فراخوان برای همه کسانی که مایل به درخواست هستند باز است.

شرکت در این مسابقه رایگان است.

مج Zine چیست؟

«مج» (Zine) برگرفته از کلمهٔ «مجله» است؛ که از قصد کوتاه شده‌است تا نشانگر اخلاقِ «به دست خود بساز» هم در تولید و هم در محتوای این نشریه‌ها باشد. شکل مج، چیزی میان یک نامه شخصی و یک مجله است. مج‌ها که با یک دستگاه کپی معمولی تکثیر می‌شوند و از گوشه یا پهلو به هم متصل می‌شوند، یا از وسط تا می‌شوند تا به صورت یک پوشه درآیند، معمولاً ده تا چهل صفحه دارند.

مج‌ها غالباً صدای افراد و گروه‌هایی را به گوش می‌رسانند که به مجراهای رسانه‌های اصلی دسترسی ندارند؛ اما می‌خواهند دیدگاه و عقاید خود را دربارهٔ موضوع معینی بیان کنند.

خصلت عمل‌گرا و غالباً ضد هژمونیک مج‌ها شاید بهتر از هرجا در فرهنگ جوانان مشاهده می‌شود. این نشریه‌ها به‌طور کلی بسیار کم‌هزینه‌اند و تولیدات دست‌ساختهای هستند که یک فرد یا گروه کوچک بدون دریافت دستمزد آنها را چاپ می‌کند. آنها غالباً ضد هژمونی رسانه‌ای عمل می‌کنند.

برای ارسال اثر به فراخوان نمایشگاه هنری فنلاند برای مج (Zine) اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×