فراخوان جشنواره ها

جشنواره انیمیشن بین المللی اتاوا (OIAF)

جشنواره انیمیشن بین المللی اتاوا (OIAF)، جشنواره فیلم انیمیشن متحرک آمریکای شمالی که توسط موسسه فیلم کانادایی برگزار می شود، در حال حاضر فیلم های مربوط به  2020 را دعوت می کند

دسته های مسابقات OIAF 2019 عبارتند از:

• A – فیلم سینمایی

ویژگی متحرک: فیلم متحرک بیش از ۴۵ دقیقه طول دارد.

• B – مسابقه فیلم کوتاه مستقل

فیلم کوتاه و یا فیلم های غیر متحرک انیمیشن. حداکثر حداکثر ۳۰ دقیقه است.

داستان کوتاه: ساختار با نوعی روایت یا داستان. (به عنوان مثال “چیزی اتفاق می افتد”)

نوشته های مشابه

غیر روایی: ساختار بدون روایت روشن و یا طرح خطی علت. “غیر روایت” به معنی “بدون گفتگو” نیست. دیالوگ، و نریشن روی فیلم مورد قبول است.

• C – رقابت انیمیشن دانشجویی

فیلم هایی که توسط دانش آموزانی که در حال حاضر در یک دبیرستان، دیپلم یا مدرک دیپلم یا مدرک تحصیلی ثبت نام کرده اند یا در طی تولید فیلم ها ثبت نام کرده اند.

• D – مسابقه فیلمهای سفارشی ساخته شده

کارهایی که برای اهداف خاص تجاری یا تبلیغاتی تامین می شوند و تولید می شوند.

انیمیشن سفارشی: شامل، اما نه تنها تبلیغات، توالی های عنوان، نقاط شناسایی ایستگاه / برنامه، فیلم های موسیقی و سری انیمیشن برای بزرگسالان. لطفا توجه داشته باشید تنها یک قسمت در هر سری واجد شرایط است و محدود به ۲۲ دقیقه و کمتر است.

• E – فیلم های جوانان / فیلم ها برای مخاطبان جوان

فیلم های مستقل یا سفارش شده که به طور خاص برای مخاطبان جوان ۰-۱۲ ساله تولید و توزیع می شوند. لطفا توجه داشته باشید تنها یک قسمت در هر سری واجد شرایط است و محدود به ۲۲ دقیقه و کمتر است.

انیمیشن کوتاه مهد کودک برای مخاطبان جوان: هر فیلم غیر انیمیشن (کمتر از ۳۰ دقیقه) که به طور خاص در مخاطبان جوان ۰-۵ ساله قرار دارد.
انیمیشن کوتاه ساخته شده برای مخاطبان جوان ۶-۱۲: هر انیمیشن غیر ویژگی (کمتر از ۳۰ دقیقه) است که به طور خاص به مخاطبان جوان در سن ۶-۱۲ سالگی است.

• F – مسابقه واقعیت مجازی (VR)

کارهای غریزی که برای Oculus Rift، HTC Vive و سامسونگ Gear VR ایجاد شده اند.

کارهای غوطه وری: پروژه های مستقل و سفارش داده شده شامل، اما نه محدود به تجربیات کوتاه مدت روایت، تاسیسات، کارهای مبتنی بر زمان، آثار تعاملی و تجربیات غیر روایی و غیر روایت. در صورت لزوم، لطفا توجه داشته باشید تنها یک قسمت در هر سری واجد شرایط است و تمام ارسال ها محدود به مدت تجربه ۲۰ دقیقه و کمتر است.

فیلم های کوتاه و بلند متحرک که پس از ۲۵ مه ۲۰۱۸ تکمیل شده اند واجد شرایط ورود به برنامه های رقابت جشنواره هستند.

الزامات ارسال:

• کارهای فیلم ارائه شده برای انتخاب باید به عنوان یک لینک URL به منبع ویدئویی جریان داده شود. ارسال VR را می توان به عنوان یک لینک URL به بازی پخش ویدئو جریان، و یا به عنوان یک لینک URL به یک فایل ساخت VR ارائه شده است. • زبان رسمی جشنواره زبان انگلیسی و فرانسوی است. کپی غربالگری باید یک مسیر گفتگوی انگلیسی داشته باشد یا دارای زیرنویس انگلیسی باشد.

• ورودی باید شامل بیوگرافی کارگردان، عکس کارگردان (۳۰۰ نقطه در اینچ) حداقل ۳ عکس (۳۰۰ نقطه در اینچ) و یک تریلر از فیلم در صورت لزوم باشد. این فایل ها می توانند به صورت آنلاین ارسال شوند، بر روی دیسک یا ایمیل ارسال شوند.

• اگر کار شما مدیران انتخاب شده باشد یا تولید کنندگان باید فایل های ویدئویی دیجیتال HD Quicktime را ارائه دهند (تنها فایل های MOV، بدون MP4) بدون لید.

جشنواره همچنین نیاز به یک فیلم کارگردان بیوگرافی، عکس (۳۰۰ نقطه در اینچ)، ۳x CMYK 300 دسی بل فیلم و یک پیوند به فیلم تریلر که در آن قابل اجرا است.

مدیران یا تولیدکنندگان فیلمهای انتخاب شده برای مسابقه و پانوراما، گزینه ارسال یک کپی DCP را دارند تا زمانی که یک فایل mov نیز برای مکانهای غیر مجهز به DCP ارائه شده است. جشنواره ۳۵mm، BetacamSP یا هر قالب دیگر نوار به عنوان یک نسخه غربالگری را قبول نمی کند.

هیچ هزینه ورودی برای شرکت در این رقابت وجود ندارد!

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ می ۲۰۱۹ ( ۱۰ خرداد ۹۸)

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید.

https://www.animationfestival.ca

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

موسسه فرد

گروهی از متخصصین و مترجمین با تجربه در زمینه های مختلف دورهم جمع شده اند تا بتوانند به دور از هیاهوهای موسسات متعدد و بزرگ با تبلیغات بسیار، از دانش و تجربه چندساله خود برای شروع تجربه ای جدید در این بازار شلوغ استفاده کنند. از مهمترین خصوصیات گروه فرد، انواع سفارش ترجمه بدون مراجعه حضوری مشتری (سفارش آنلاین) و پشتیبانی قوی و سریع کارها می باشد. ترجمه فیلم ها و فیلمنامه های فارسی و فرمت بندی ویژه برای ارسال به جشنواره های خارجی، ترجمه فیلمها و فایلهای انگلیسی به فارسی، به همراه زیرنویس و خروجی srt، با بهترین کیفیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×