فراخوان مسابقات معماری

فراخوان مسابقه معماری زنان Marker Design ۲۰۲۲

فراخوان مسابقه طراحی معماری زنان Marker Design ۲۰۲۲ منتشر شد.

شرکت‌کنندگان دارای آزادی خلاقانه کامل هستند و باید پیشنهاد دهند که کدام محیط عمومی در کدام شهر از طراحی نشانگرهایشان سود بیشتری می‌برد.

باید با تاریخ زنان در معماری مرتبط باشد. و پتانسیل الهام بخشیدن به دیگران و غنی سازی جامعه ای را که در آن قرار دارد را داشته باشد. نشانگر باید بسیار متنوع باشد و در هر آب و هوا و هر فصلی کار کند.

با افزودن نام زنان به بناهای تاریخی خود، شرکت کنندگان در چالش طراحی مارکر “تشخیص اختصاصی زنان در معماری!” رقابت نقش فعالی در حفظ میراث و بازنگری سوابق فرهنگی زنان شاغل در حرفه‌های محیط‌سازی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

زمانبندی:

مهلت ثبت نام: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ 30 MARCH, 2022 و مهلت ارسال پروژه ها تا 13 APRIL, 2022

تاریخ اعلام برندگان: 13 MAY, 2022

فقط ارسال یک پیشنهاد (پروپوزال) در هر ثبت نام مجاز است. شرکت کنندگان در صورت تمایل به شرکت در مسابقه با چند پیشنهاد می توانند چندین بار ثبت نام کنند.

از آنجا که مشارکت ارزشمند زنان در طراحی، سازه ها و شهرها اغلب در معماری نادیده گرفته می شود Breeders Bee با همکاری انجمن زنان در معماری و طراحی این رویداد را به نشانه بزرگداشت نقش مهم معماران و طراحان زن برگزار می نماید.

انجمن طراحی معماری زنان

شرکت کنندگان باید یک یادمان فیزیکی (نه دیجیتال) از یک اثر معماری که توسط یکی از زنان دنیا طراحی شده باشد طراحی کنند. که بتوان آن را در مجاورت آن بنا یا چشم انداز آن نصب کنند.

این نشان می تواند به شکل لوح، بنای یادبود، نقاشی دیواری، مجسمه، نماد، هنر خیابانی و یا حتی به صورت فیزیکی در یک سنگ بنا تعبیه شده باشد.

شرکت در این رقابت برای همه به صورت انفرادی یا تیمی (حداکثر ۴ نفر) آزاد است

موضوع : « تقدیر ویژه از زنان در معماری»

شرایط آثار:

شرکت کنندگان ملزم به آپلود یک (1) تابلوی نمایش افقی محور A2 (نباید بیش از 5 مگابایت) با طرح ها، رندرها، پلان ها، بخش ها، ارتفاعات، نمودارها و/یا ابزارهای ارائه دیگر برای توضیح پیشنهاد خود باشند.

این نشان باید با تاریخ زنان در معماری مرتبط بوده و بتواند انگیزه بخش دیگران و در عین حال باعث ارتقای آن جامعه شود. نشان طراحی شده باید از قدرت سازگاری بالا با شرایط جوی و فصلی مختلف باشد.


شرکت کنندگان با افزودن نام زنان به نماد طراحی شده خود نقش فعالی در حفظ میراث و تجدید نظری در سوابق فرهنگی زنان شاغل در محیط های انسان ساخت خواهند داشت.

هزینه ثبت نام برای معماران، علاقمندان، شرکت ها: ۱۲۵ یورو و برای دانشجویان ۱۰۵ یورو

جوایز:

جایزه نفر اول – ۳۰۰۰ یورو
نفر دوم – ۱۵۰۰ یورو
جایزه نفر سوم – ۵۰۰ یورو
شش برنده لوح تقدیر
جایزه دانشجویی ARCHHIVE :۵۰۰ یورو + ۵۰ یورو کارت هدیه ARCHIVE BOOKS
جایزه پایداری AAPPAREL :AAPPAREL – ۵۰۰ € + ۵۰۰ یورو + ۵۰ یورو کارت هدیه AAPPAREL.com

برای ارسال اثر به فراخوان مسابقه معماری زنان Marker Design ۲۰۲۲ اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×