فراخوان جشنواره طراحیفراخوان مسابقات معماری

فراخوان طراحی ساعتی جدید برای راه آهن

فراخوان طراحی ساعتی جدید برای راه آهن بریتانیا منتشر شد.

آخرین تاریخ برای ارسال طرح پیشنهادی ساعت 12:00 (BST) در روز سه شنبه 13 ژوئن 2023 است.

مؤسسه سلطنتی معماران بریتانیا The Royal Institute of British Architects (RIBA) و موزه طراحی (لندن)، یک مسابقه طراحی را با مشارکت شبکه ریل راه‌اندازی کرده‌اند و از پیشنهادهایی برای طراحی یک ساعت برای استفاده در سراسر شبکه ریلی بریتانیا دعوت کرده‌اند.

آنتونی دوار، رئیس ساختمان و معماری شبکه ریلی، توضیح داد:

 

راه آهن بریتانیا جزء لاینفک استانداردسازی زمان در سراسر جهان بود، اما بر خلاف سایر کشورها، بریتانیا ساعت استاندارد راه آهن را اجرا نکرد. امیدواریم این مسابقه با ایجاد ساعتی که می تواند برای استفاده در کل شبکه ریلی – از ایستگاه ها تا واحدهای تحویل تعمیر و نگهداری، مراکز کنترل راه آهن تا انبارهای قطار – سازگار شود، این نقیصه را جبران کند.

اثر برنده باید طرحی خلاق باشد که می تواند به طور مقرون به صرفه در مقیاس زیاد اجرا شود و با تنظیمات مختلف سازگار باشد. این یک فرصت منحصر به فرد برای ایجاد طرحی است که می تواند میراثی قابل مشاهده و ماندگار داشته باشد.

این رقابت در سطح بین المللی برای شاغلین در زمینه های هنر، طراحی، مهندسی و معماری آزاد است. ارسالی از دانشجویان این رشته ها نیز پذیرفته می شود. همکاری بین افراد و سازمان ها با اندازه، تخصص و تجربه متفاوت تشویق می شود.

هزینه ثبت نام ۵۵ پوند و برای دانشجویان ۲۷.۵ پوند است.

برای ارسال طرح به فراخوان طراحی ساعتی جدید برای راه آهن اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×