فراخوان طراحی صنعتی

فراخوان جایزه طراحی صنعتی Goldreed GIDA

فراخوان جایزه طراحی صنعتی Goldreed GIDA چین منتشر شد.

جایزه طراحی صنعتی Goldreed یک جایزه بین المللی طراحی است که توسط موسسه طراحی صنعتی Xiongan Future حمایت و توسط کمیته برگزاری جایزه طراحی صنعتی Goldreed برگزار می شود.

این دوره دوم این جوایز است.

از طریق مفهوم “صلح و هماهنگی” فلسفه چین، GIDA قصد دارد به ترویج مفهوم جدیدی از زندگی اجتماعی و توسعه صنعتی ، ایجاد یک همزیستی کامل در میان انسان، طبیعت و شهر، استفاده شده برای طراحی بپردازد.

نوشته های مشابه

همچنین امسال، این جایزه از همان ابتدا هدف خود را برای تبدیل شدن به یک مرجع اصلی در زمینه طراحی بین المللی با ارائه یک جایزه بسیار مهم، یک هیئت داوران مشهور، همکاری های بین المللی و حمایت های مالی تعیین می کند.

این جایزه خطاب به طراحان، معماران، استودیوهای طراحی، شرکت ها، دانشگاه ها و موسسات دیگر از سراسر جهان است تا برنامه های خود را با محصولات موجود در بازار یا مفاهیم منتشر نشده در هشت دسته مختلف ارسال کنند. (وسایل حمل و نقل، تجهیزات خط تولید، پردازش اطلاعات، زندگی در منزل، ورزش و بهداشت، امکانات عمومی، فرهنگ و خلاقیت، طراحی ارتباطات).

هیئت داوران جایزه طراحی صنعتی Goldreed شامل متخصصان برتر جهان و نمایندگان جامعه طراحی و بازرگانی است.

شرکت در این رقابت رایگان است.

چه کسی می تواند شرکت کند؟

این جایزه به طراحان، تیم های طراحی، استودیوهای طراحی، شرکت ها، دانشگاه ها و موسسات از همه کشورها و زمینه های خلاقیت اختصاص داده شده است

جایزه

جوایز طراحی صنعتی Goldreed مجموعاً 4500000 RMB (حدود 570 هزار یورو) جایزه دارد که بیش از 40 جایزه نقدی به آنها اختصاص داده می شود. بهترین ها 000 1000 RMB (حدود 130 هزار یورو) دریافت می کنند.

از برندگان برای شرکت در مراسم اهدای جوایز امسال، چهارمین هفته بین المللی طراحی صنعتی هبی و سایر فعالیت ها دعوت خواهد شد. همچنین ، برندگان این فرصت را دارند که به عنوان سخنران مهمان “GIDA Future Design Salon” خدمت کنند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ ژانویه ۲۰۲۱ ( ۹ تیر ۱۴۰۰)

برای ثبت نام در فراخوان جایزه طراحی صنعتی Goldreed GIDA چین اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×