فراخوان طراحی صنعتی

جایزه جیمز دایسون 2023 – مسابقه دانشجویی

فراخوان جایزه جیمز دایسون 2023 The James Dyson Award – مسابقه دانشجویی منتشر شد.

آخرین مهلت 19 ژوئیه 2023

اعلام نتایج مورد انتظار 15 نوامبر 2023

رشته های مسابقه
طراحی صنعتی و دانشجویی

نوشته های مشابه

بنیاد جیمز دایسون برای مسابقه سالانه طراحی دانشجویی بین‌المللی خود – جایزه جیمز دایسون، برای سال 2023 آثار را می‌پذیرد.

این جایزه طراحی، نسل بعدی مهندسان طراحی را در سراسر جهان تجلیل و تشویق می کند و الهام می بخشد.

دو جایزه 37000 دلاری هر کدام به برنده بخش بین الملل و پایداری تعلق می گیرد.

علاوه بر این، نفرات برتر بین المللی و یک برنده ملی انتخاب خواهند شد.

شرکت در این رقابت برای دانشجویان فعلی و اخیر (تازه فارغ التحصیل شده) مهندسی طراحی – دانشجویان طراحی محصول، طراحی صنعتی و مهندسی آزاد است.

جایزه جیمز دایسون توسط بنیاد جیمز دایسون، یک موسسه خیریه بین‌المللی که به تشویق جوانان به درک پتانسیل‌های مهندسی‌شان اختصاص دارد، اداره و برگزار می‌شود.

این مسابقه از زمان آغاز به کار خود در سال 2005، بیش از 1000000 دلار جایزه به مهندسان و طراحان جوان اهدا کرده است. این امر باعث شده است که از هر پنج برنده گذشته، یک نفر بتواند اختراعات خود را با موفقیت تجاری کند.

بدون هزینه ورودی!

ما به دنبال طراحانی هستیم که متفاوت فکر می‌کنند تا محصولاتی بسازند که بهتر عمل کنند. مهندسانی که فرآیند طراحی تکراری را دنبال می کنند. داوران – و به ویژه جیمز دایسون – به طرح هایی کشیده می شوند که از اصول مهندسی هوشمندانه و در عین حال ساده استفاده می کنند.

اگر طرح شما یک طراحی پایدار است، حتی بهتر است. علاوه بر اثبات قابلیت فنی پروژه شما، ما دوست داریم ببینیم که از نظر تجاری نیز قابل دوام است – بنابراین هر تحقیقی را که در زمینه ساخت انجام داده اید درج کنید.

 

اگر نمی خواهید به تنهایی کار کنید، یا اگر چیز دیگری را مطالعه کرده اید، اما ایده درخشانی دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید، همچنان می توانید به عنوان بخشی از یک تیم وارد شوید.

رهبر تیم شما باید یکی از موضوعات واجد شرایط را مطالعه کرده باشد، و همه اعضای تیم باید حداقل برای یک ترم در یک برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد ثبت نام کرده باشند (یا در چهار سال گذشته بوده اند).

همه شرکت کنندگان باید تحصیلات خود را در یکی از کشورها یا مناطق زیر انجام داده باشند:

استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، مالزی، مکزیک، هلند، نیوزیلند، فیلیپین، لهستان، سنگاپور، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس ، تایوان، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا.

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×