رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان برای اقامت هنرمندان ناروا Narva Venice Embassy

فراخوان برای اقامت هنرمندان ناروا Narva Venice Embassy استونی منتشر شد.

مهلت تا ۱۷ اردیبهشت است.

فراخوان برای هنرمندان حرفه ای و نوظهور، طراحان، متفکران، متصدیان، و سایر خلاقان هنری برای درخواست اقامت در تابستان سال ۲۰۲۳ منتشر شده است.

اقامتگاه هنری ناروا یک فضای فرهنگی منحصربه‌فرد است که به لطف همکاری بین آکادمی هنر استونی، دروازه ناروا و وزارت فرهنگ استونی فعالیت می‌کند.

NART برگزارکننده و تسهیل کننده اقامتگاه‌ها، نمایشگاه‌های هنری، گفتگوها و کارگاه‌های آموزشی است.

شرح فراخوان

 

در تابستان 2022، Narva Art Residency اولین پروژه از این نوع را در ناروا ونیز با موفقیت به پایان رساند که برای آن دو فضا – گاراژ و طبقه همکف باشگاه – برای میزبانی از هنرمندان بین المللی اجاره شد.

این فضا یک سیستم از کانال های باریک است که با ردیف هایی از گاراژهای قایق پوشانده شده است. گاراژها محل زندگی یک جامعه محلی هستند که دوست دارند به ماهیگیری بروند و زمان با کیفیتی را در آنجا بگذرانند.

در طول تابستان، پنج هنرمند از مکزیک، سوئیس، ایرلند و ایالات متحده آمریکا پروژه های جسورانه خود را به کولگو آوردند. به عنوان مثال، انریکه رورا یک اجاق نان محلی ساخت و الیزابت مولینا یک سفر صوتی ویژه ایجاد کرد.

امسال نیز هدف این است که تماس نزدیک‌تری با جامعه محلی پیدا کنیم، کولگو را بیشتر نمایان و جذاب کنیم، به هنرمندان این فرصت را بدهیم تا عمیقاً از این مکان خاص الهام بگیرند و مداخلات هنری را به طور خاص برای Narva Venice ایجاد کنند.

درخواست ها را می توان تا 27.04.2023 ساعت 23:59 (به وقت استونی) ارسال کرد. هنرمندان توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد.

محل اقامت:

سال گذشته هنرمندان در یک گاراژ و در طبقه اول باشگاه زندگی می کردند. امسال ممکن است شرایط تغییر کند و محل اقامت در محفظه گرم کن کانتینری دریا ارائه شود.

درست مانند مردم محلی، زندگی هنرمندان در اینجا کاملاً متواضعانه و زاهدانه خواهد بود. با این حال، مکانی برای آشپزی، خواب، کار و لذت بردن از زندگی در اسکله وجود خواهد داشت. یک توالت بیرونی در این نزدیکی وجود خواهد داشت. یک کیلومتر و نیم دورتر، در اقامتگاه هنری ناروا، امکان دوش گرفتن و شستن وسایل وجود خواهد داشت.

پروژه:

اقامتگاه های هنری ونیز بر اساس اجرای پروژه های خاص است. از هنرمند انتظار می رود در طول اقامت، یک مداخله هنری، نصب، رویداد، نمایشگاه یا پروژه دیگری را توسعه دهد. مداخله باید به ویژه برای ناروا ونیز ایجاد شود.

دوره زمانی:

هیچ مدت یا دوره زمانی خاصی تعیین نشده است، اما حداقل مدت زمان آن سه هفته است. لطفاً اولویت خود را در برنامه که باید در بازه زمانی از اواسط ماه مه تا پایان آگوست باشد، مشخص کنید.

پشتیبانی:

هنرمندان منتخب کمک مالی 500 یورویی و همچنین بودجه 400 یورویی برای اجرای مداخلات هنری خود دریافت خواهند کرد. درخواست باید شامل یک برنامه دقیق برای اجرای کار و بودجه دقیق باشد.

ارسال درخواست:

برای شرکت در مسابقه، لطفا فایلی با حجم حداکثر 10 مگابایت حاوی اطلاعات زیر بارگذاری کنید:

نام متقاضی و اطلاعات تماس – شرح پروژه (2000-2500 کاراکتر)
مطالب بصری نشان دهنده پروژه (حداکثر 5 عکس/طراحی)
طرح تولید و مالی پروژه
تاریخ و مدت زمان ترجیحی اقامت (حداقل 3 هفته در دوره از اواسط ماه مه تا پایان آگوست)
مشخصات مختصری از هنرمندان یا دو هنرمند و پیوندهایی به نمونه کارها آنها

 

برای تهیه و ترجمه موارد بالا با ما تماس بگیرید یا اینجا کلیک کنید.

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×