رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

اخذ اقامت هنری در استونی

فراخوان اخذ اقامت هنری در استونی منتشر شد.

فراخوان برای هنرمندان حرفه ای و نوظهور، طراحان، متفکران، متصدیان، و سایر خلاقان برای درخواست اقامت در سال 2022 منتشر شده است.

آخرین مهلت برای درخواست ها تا 23 دسامبر 2021 برابر با ۲ دی ۱۴۰۰ تعیین شده است.

اقامتگاه هنری ناروا یک فضای فرهنگی منحصربه‌فرد است که به لطف همکاری بین آکادمی هنر استونی، دروازه ناروا و وزارت فرهنگ استونی فعالیت می‌کند.

NART برگزارکننده و تسهیل کننده اقامتگاه‌ها، نمایشگاه‌های هنری، گفتگوها و کارگاه‌های آموزشی است.

این شهر در شهر ناروا در مرز استونی و روسیه در یک ویلای تاریخی واقع شده است که محل استقرار مدیر فناوری شرکت تولید پارچه کرین هولم بود. در همان نزدیکی خود کارخانه خالی ایستاده است. که زمانی بزرگترین در نوع خود در اروپا و روسیه بود. و اخیراً به منبع الهام هنرمندان و فضایی برای آزمایش‌ها تبدیل شده است.

جزئیات بیشتر درباره اقامت استونی

برنامه بین‌المللی افامت هنرمند در محل اقامت برای هنرمندان و خلاقان فعال در هنرهای تجسمی، موسیقی، اجرا، معماری، طراحی، فیلم، ادبیات، و شیوه‌های سرپرستی باز است.

هدف این برنامه ایجاد تبادل خلاق بین تمرین‌کنندگان و همچنین تقویت روابط با زمینه محلی است.

هدف NART میزبانی از هنرمندانی است که با جامعه در شهر ناروا تعامل ایجاد کنند. از هنرمندان دعوت می شود تا پروژه های تعاملی، اجتماعی و/یا مبتنی بر جامعه بسازند. این مشارکت همچنین می‌تواند اشکال مختلفی مانند رویدادها، نمایشگاه‌ها، استودیوهای باز و غیره داشته باشد.

این اقامتگاه محل اقامت، فضای کار، آشپزخانه مشترک و دسترسی به کارخانه کرین هولم را بدون پرداخت هزینه ارائه می دهد. هنرمندان منتخب برای تعیین زمان اقامت در اقامتگاه قراردادی امضا خواهند کرد.

NART برای هنرمندانی که برای وجوه برون سپاری درخواست می کنند نامه تاییدیه می دهد، اما NART خود بورسیه ای برای پوشش هزینه های سفر، مواد کاری و هزینه های روزمره ندارد.

NART اقامت تقریباً 2 ماهه را ارایه می کند.

همچنین، از دونفره های هنری استقبال می شود. متقاضیان توسط کمیته دعوت شده انتخاب خواهند شد. NART با متقاضیان موفق در ژانویه 2022 تماس خواهد گرفت.

برای ثبت درخواست در اخذ اقامت هنری در استونی اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×