ویژه سینه پورت

دانلود نسخه کامل اجاره نشین ها داریوش مهرجویی

دانلود نسخه کامل و ترمیم شده اجاره نشین ها داریوش مهرجویی با لینک مستقیم.

نسخه‌ای از فیلم «اجاره‌نشین‌ها» ساخته معروف داریوش مهرجویی منتشر شده است. این همان نسخه ۱۳۰ دقیقه‌ای است که سال ۱۳۶۶ در سینماهای ایران اکران شده بود.

اجاره‌نشین‌ها فیلم سینمایی کمدی-درام به کارگردانی و نویسندگی داریوش مهرجویی محصول سال ۱۳۶۵ است،که در سال ۱۳۶۶ به نمایش عمومی در آمد و به پرفروش‌ترین فیلم آن سال تبدیل شد، بر اساس نظرسنجی ماهنامه فیلم از بین منتقدان سینمایی در بین فیلم‌های برتر تاریخ سینمای ایران قرار گرفته‌است.

درام ، کمدی | 1366 |  | ایران | 109 دقیقه

دانلود نسخه کامل اجاره نشین ها
دانلود نسخه کامل اجاره نشین ها داریوش مهرجویی

داستان فیلم

در فیلم اجاره نشین ها در یک ساختمان چهار طبقه در حاشیه شهر که نمور و فرسوده است چهار خانواده زندگی می کنند. مباشر و نماینده قانونی خانواده که در طبقه اول سکنا دارد در صدد است…

این نسخه برگرفته از نسخه منتشر شده در گروه تلگرام کافه سینما (ستاره آبی) است. نسخه‌ای با حجم بالاتر هم در گروه طعم سینما منتشر شده است.

💢دانلود نسخه‌ٔ ترمیم‌شده‌ فیلم «اجاره‌نشین‌ها»:

https://send.cm/d/8gGF

🔹Ejareh-Nesheenha 1987
🔹Dariush Mehrjui

🔹 سورس فیلم به صورت انحصاری توسط گروه طعم سینما تهیه شده و هیچ‌گونه لوگو و تگ و … بر روی انکود فیلم درج نشده است. انتشار رایگان بلامانع است ولیکن اگر سایت یا کانالی این نسخه را برای فروش/دانلود (به صورت خرید اشتراک) قرار داد، لطفا به ما اطلاع دهید.

در اوایل دهه ۱۳۶۰، کمدی ژانری نبود که بتوان با خیال راحت به‌سراغش رفت. شرایط ملتهب روز، تمایل نگاه رسمی به تأکید بر برخی مضامین خاص و بحث‌هایی در مورد میزان مجازِ سرگرم‌کنندگی فیلم‌های سینمایی، کار فیلمسازان را برای ورود به این عرصه سخت کرده بود و فیلم اجاره نشین ها هم از این قاعده جدا نبود.

به گفته حمیدرضا صدر در کتاب تاریخ سینمای ایران (نشر نی): «اولین کمدی‌های بعد از انقلاب با احتیاط فراوان ساخته شدند تا مبادا گذشته‌ها را به‌یاد آورند، یا احیاناً قهقهۀ تماشاگر را بیش‌ازحد بالا ببرند. مثل همیشه مسائل انسانی و جنبه‌های اجتماعی کارساز بودند.

اتوبوس (یدالله صمدی، ۱۳۶۴) فیلمی با مایه‌های اجتماعی به‌عنوان کمدی نمونه‌ای دوران با سیاست‌های سینمایی نیز هم‌ساز بود… اتوبوس تلویحاً تماشاگر مضطرب عصر جنگ را، به‌مدد چند تبسم، به کنار گذاشتن اختلاف دعوت کرد و از آن‌ها خواست شرایط نو را درک کنند.»

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×