فراخوان جشنواره ها

جشنواره ویدیو و هنر مبتنی بر زمان VIDEONALE.18

جشنواره ویدیو و هنر مبتنی بر زمان VIDEONALE.18 ، اکنون برای ثبت نام باز است و از همه هنرمندان و فیلمسازان دعوت می شود تا بهترین آثار خود را ارائه دهند.

VIDEONALE یکی از مهمترین جشنواره ها برای فیلم های تجربی و تصاویر متحرک است. این جا مکان مهمی برای هنرمندان ، متولیان امر ، گردآورندگان و افراد علاقه مند و همچنین بستر بحث در مورد موضوعات فعلی و زیبایی شناسی تصاویر در حال حرکت است.

جشنواره Videonale گرایش های فعلی در حال حرکت در تصویر و هنرهای مبتنی بر زمان را روشن می کند و کارهای تجربی اعم از فیلم های تک و چند کانال ، اینستالیشن فیلم ، پرفورمنس، تا هنر صدا و واقعیت مجازی را ارائه می دهد، که خود رسانه را زیر سوال می برد و یا سیاست، روایت های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد دیدگاه های جدید در مورد موضوعات مورد بررسی را. این مسابقه برای آثار ویدئویی تک ، چند کاناله ، اینستالیشن فیلم ، پرفورمنس، هنر صدا و کارهای واقعیت مجازی باز است ، که نباید بیشتر از دو سال باشد و باید حتماً بعد از اول ژانویه ۲۰۱۸ به پایان رسیده باشد.

راهنمای ارسال:

نوشته های مشابه

➜ هنرمندان می توانند هرکدام حداکثر ۳ اثر ارسال کنند.
➜ هیچ محدودیتی در طول مدت ، ژانر و کشور تولید اثر ارسال شده وجود ندارد.
➜ آثار تولید شده به زبانی غیر از انگلیسی باید دارای زیرنویس انگلیسی باشند.

کلیه ارسال کنندگان از تصمیم هیئت داوران مسابقه ابتدای اکتبر ۲۰۲۰ مطلع می شوند.

آثاری که توسط یک هیئت داوران بین المللی انتخاب شده است ، در نمایشگاهی در Kunstmuseum Bon و یک فروشگاه همراه نمایشگاه ارائه می شود. به کلیه هنرمندان برگزیده در روزهای افتتاحیه ، هزینه نمایشگاه و اقامت دریافت می کنند و به آنها فرصت می دهند تا در جشنواره و برنامه های جانبی شرکت کنند. افتتاحیه این نمایشگاه با یک برنامه گسترده جشنواره برگزار می شود که شامل برنامه های گفتمان ، اجراها ، کنسرت ها ، گذشته نگر و رویدادهای شبکه می باشد.

جشنواره VIDEONALE.18 از ۴ مارس تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۱ در Kunstmuseum Bon ، آلمان برگزار می شود.

جایزه: در مجموع ۵۰۰۰ یورو جایزه نقدی داده می شود.

هزینه های ثبت نام:

تا تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۰ هزینه ورود ۱۵ یورو است ، پس از آن تاریخ مبلغ ۲۵ یورو است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰  (۱۰ تیر ۹۹)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://verein.videonale.org/en

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

موسسه فرد

گروهی از متخصصین و مترجمین با تجربه در زمینه های مختلف دورهم جمع شده اند تا بتوانند به دور از هیاهوهای موسسات متعدد و بزرگ با تبلیغات بسیار، از دانش و تجربه چندساله خود برای شروع تجربه ای جدید در این بازار شلوغ استفاده کنند. از مهمترین خصوصیات گروه فرد، انواع سفارش ترجمه بدون مراجعه حضوری مشتری (سفارش آنلاین) و پشتیبانی قوی و سریع کارها می باشد. ترجمه فیلم ها و فیلمنامه های فارسی و فرمت بندی ویژه برای ارسال به جشنواره های خارجی، ترجمه فیلمها و فایلهای انگلیسی به فارسی، به همراه زیرنویس و خروجی srt، با بهترین کیفیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×