فراخوان جشنواره داخلیفراخوان جشنواره عکاسیفراخوان جشنواره فیلم

جشنواره فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی

 در گفتگو باستاد خبری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی عنوان شد؛
اعلام فراخوان سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه و عکس”تدبیر زندگی”


دبیر جشنواره فیلم کوتاه وعکس تدبیر زندگی با اعلام فراخوان دریافت آثار سومین دوره این رویداد فرهنگی هنری جزییات برگزاری آن را تشریح کرد.


به گزارش روابط عمومی جشنواره،سید محمدرضا حسینی اظهار کرد:

در سومین دوره جشنواره بخش های جدیدی با هدف جذب هرچه بیشتر علاقمندان ایجاد شده که قطعا بر جذابیت و کیفیت آثار ارسالی اثرگذار خواهد بود.
وی افزود:

نوشته های مشابه

در دوره سوم بخش عکس به جشنواره اضافه شده است و در کنار فیلم های کوتاه ارسالی با موضوع ازدواج وخانواده عکس نیز مورد داوری قرار خواهد گرفت.


حسینی در توضیح بیشتر گفت:

در قسمت عکس آثار در دو بخش حرفه وآماتور آثار ارسالی بررسی خواهد شد و در بخش فیلم کوتاه نیز در این دوره 5 محور فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن،تلفن همراه و استعداد جوان را خواهیم داشت.

جشنواره فیلم کوتاه و عکس”تدبیر زندگی


وی تصریح کرد: در بخش تلفن همراه آثار ساخته شده با اپلیکیشن های موبایلی داوری می شود ضمن آنکه در بخش استعداد جوان آثار افراد زیر 25 سال  با هدف بهتر دیده شدن استعدادهای جوان دیده شده است.


دبیر جشنواره فیلم کوتاه و عکس فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی به زمان برگزاری مراسم اختتامیه اشاره کرد و گفت:

مراسم معرفی آثار برتر و تقدیر از آنها در قالب مراسم اختتامیه در نیمه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.حسینی با قدردانی از تمام کسانی که زمینه شکل گیری و بقا این رویداد هنری را مهیا کردند گفت:

در کنار دفتر برنامه ریزی و توسعه جوانان معاونت جوانان وزارت ورزش وجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز،  شورای اسلامی شهر کرج وسازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج نقش بسزایی در ادامه فعالیت آن دارندو خوشحالم که این جشنواره به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی شهر کرج در سطح کشور استمرار خواهد داشت.


اطلاعات مربوط به نحوه شرکت در جشنواره در http://festivalfilmtadbir.ir ذیل آمده است.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×