فراخوان جشنواره خارجی

انتشار فراخوان ثبت نام چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه ZubrOFFka لهستان

به گزارش دریچه سینما، فراخوان ثبت نام چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه ZubrOFFka منتشر شد؛ این جشنواره به مدت 13 سال در ماه دسامبر در شهر بیالیستوک لهستان برگزار می شود.

این جشنواره دارای دو بخش ملی و بین المللی است؛ بر همین اساس بخش بین المللی آن شامل چند زیر بخش از جمله؛ پنجره شرقی ( فیلم های کوتاه از کشور های سوسیالیستی سابق )، سراسر جهان ( فیلم های کوتاه از سراسر جهان به جز آنهایی که در بخش ملی یا در بخش پنجره شرقی شرکت می کنند)، کودکان ( فیلم های کوتاه مختص مخاطبین کودک )،  موزیک ویدئو ( موزیک ویدئو از سراسر جهان ) و همچنین بخش روی لبه ( بخش رقابتی برای بهترین ویدئوآرت و فیلم تجربی ) است.

این نکته نیز قابل ذکر است که  این جشنواره مختص فیلم های کوتاه با مدت زمان کمتر از 30 دقیقه است و فیلمسازانی که بیش از 15سال سن دارند می توانند در این رقابت شرکت کنند.

از شرایط حضور برای این جشنواره می توان به اتمام تاریخ تولید آثار بعد از یکم ژانویه 2018 و ثبت نام نکردن در دوره قبل این جشنوار اشاره کرد؛ همچنین در این راستا زیرنویس انگلیسی برای فیلم ها ضروری  است.

نوشته های مشابه

جوایز نقدی این جشنواره به مبلغ 16،000 دلار است و آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره نیز 5 جولای 2019 است.

جهت ثبت نام از طریق مجموعه سینه پورت می توانید با شماره تلفن ( +989303420616 ) تماس حاصل فرمایید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

سامیه طاهری

از سال 95 با گروه دریچه سینما به عنوان مدیر بخش بین الملل و ارسال اثر به جشنواره ها همراه شدم. در این بخش که از تعدادی مشاورین بین الملل تشکیل شده، پس از ارزیابی آثار و تعیین استراتژی پخش، برای ارایه بین المللی آن ها اقدام می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×