فراخوان جشنواره خارجی

انتشار فراخوان ثبت نام شصت و چهارمین دوره از جشنواره فیلم Seminci اسپانیا

به گزارش دریچه سینما، فراخوان ثبت نام شصت و چهارمین دوره جشنوراه فیلم Seminci اسپانیا منتشر شد؛ هدف اصلی برگزاری این جشنواره نمایش و ارتقای سطح کیفیت هنری آثار قابل قبول است.

این دوره از جشنواره Seminci در 9 بخش متفاوت همچون؛ بخش اصلی، نقطه ملاقات (ویژه فیلم سازانی که فیلم اول یا دوم خود را ساخته اند )، وقت تاریخ ( بخش رقابتی فیلم مستند )،  مستند اسپانیا، بخش فیلم کوتاه اسپانیا، فیلم بلند اسپانیا، جنبی ، کودک و نوجوان برای فیلم های داستانی و مستند و ز تاریخ 16 تا 26 اکتبر در شهر والادولید اسپانیا برگزار می شود.

از شرایط حضور برای این جشنواره می توان به اتمام تاریخ تولید آثار بعد از یکم اکتبر 2018 اشاره کرد؛ همچنین فیلم های کوتاه ارائه شده باید دارای مدت زمان کمتر از 30 دقیقه و فیلم های بلند باید درای مدت زمان بیشتر از 60 باشند. در همین راستا آثاری که زبان اصلی آنها اسپانیولی نیست، باید زیرنویس انگلیسی یا اسپانیایی داشته باشند. همچنین محدودیت نمایش اسپانیا برای این جشنواره ضروری است.

مبلغ کلی جوایز این جشنواره بیش از 165،000 یورو است که در بخش های متفاوت به عوامل فیلم های برگزیده اهدا می شود.

نوشته های مشابه

کارگردانان فیلم های انتخابی، در زمان برگزاری جشنواره به محل برگزاری دعوت می شوند و هزینه ترنسفر و اقامت فیلم سازان در مدت برگزاری رویداد نیز به عهده ستاد برگزاری جشنواره است.

آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره یکم جولای 2019 است.

جهت ثبت نام از طریق مجموعه سینه پورت می توانید با شماره تلفن ( +989303420616 ) تماس حاصل فرمایید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

سامیه طاهری

از سال 95 با گروه دریچه سینما به عنوان مدیر بخش بین الملل و ارسال اثر به جشنواره ها همراه شدم. در این بخش که از تعدادی مشاورین بین الملل تشکیل شده، پس از ارزیابی آثار و تعیین استراتژی پخش، برای ارایه بین المللی آن ها اقدام می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×