فراخوان جشنواره طراحی

فراخوان جایزه طراحی Kokuyo

فراخوان بیستمین دوره جایزه طراحی Kokuyo ژاپن منتشر شد.

جایزه طراحی Kokuyo یک مسابقه بین المللی طراحی محصول با موضوع تصور و خلق آینده است.

مهلت ثبت نام تا ۱۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۹ مهر ۱۴۰۱) است.

جایزه طراحی Kokuyo ۲۰۲۳ بیستمین دوره مسابقه خواهد بود و این بار برگزارکنندگان آثاری بر اساس موضوع “در آغوش گرفتن”

نوشته های مشابه

embrace فراخوان داده اند.

در همین راستا، سازمان‌دهندگان به دنبال طرح‌های پیشنهادی طراحی محصولی هستند که با پذیرش و تصدیق تفاوت‌های بین افراد و چالش‌هایی که جامعه با آن مواجه است، احساس نشاط و مثبت در افراد ایجاد کند.

به بهترین طرح ۲,۰۰۰,۰۰۰ ین ژاپن – حدود ۱۵,۰۰۰ دلار جایزه تعلق می گیرد. سه جایزه Merit به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ین ژاپن نیز اعلام خواهد شد و جوایز ویژه نیز ممکن است اعطا شود.

هر گونه لوازم التحریر، مبلمان یا ابزاری که در صحنه های کار، یادگیری و زندگی استفاده می شود، واجد شرایط ورود است. آثار ارسالی باید اثر اصلی شرکت کننده باشد و نباید قبل از این مسابقه یا همزمان با آن (در ژاپن یا خارج از کشور) عمومی شده باشد.

آثار ارسالی بر اساس این نکات ارزیابی ارزیابی خواهند شد:

– این طرح شامل یک راه حل پیشنهادی برای برخی از مسائل اجتماعی است

– این طرح دارای اجزایی است که باعث می شود افراد احساس مثبت کنند

– منحصر به فرد بودن ایده

– امکان سنجی طراحی محصول

– پتانسیل طرح برای تبدیل شدن به یک محصول

سال گذشته، این مسابقه در مجموع ۱۰۳۱ اثر از طراحان از تمام نقاط جهان دریافت کرد.

شرکت در این رویداد رایگان است.

برای ارسال اثر به جایزه طراحی اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×