رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان گرنت کمک هزینه عکاسی MONTPHOTO اسپانیا

فراخوان گرنت کمک هزینه دو سالانه عکاسی MONTPHOTO اسپانیا برای عکاسان منتشر شد.

هدف از این فراخوان تأمین کمک مالی 6000 یورویی برای توسعه یک پروژه عکاسی حفاظتی است.

برای ثبت نام در این گرنت اینجا و برای تهیه پورتفولیو اینجا کلیک کنید.

مشارکت: این مسابقه برای کلیه عکاسان بزرگسال اعم از حرفه ای و آماتور از هر ملیت آزاد است. اعضای این سازمان ، حامیان مالی و همكاران (از جمله بستگان) از این جایزه مستثنی هستند.

مشخصات پروژه:

برای شرکت در آن ، باید یک گزارش تصویری (6-10 عکس) در مورد یک موضوع واحد تهیه کنید. باید به معیارها و الزامات فنی شرح داده شده در این قوانین احترام بگذارد و فرم ثبت نام تکمیل شود.

اگر پروژه شروع نشده است و هنوز هیچ تصویری در دسترس نیست ، نویسنده باید سایر پروژه های عکاسی حفاظتی را که قبلاً انجام شده است به عنوان نمونه ارسال کند.

نویسنده اعطایی ، پس از اتمام پروژه ، پرونده ها را (که لازم نیست با پرونده های اصلی مراحل ثبت نام مطابقت داشته باشند) با رعایت تمام شرایط شرح داده شده بر اساس آنها ارسال می کند. اینها در قالب نمایشگاهی حداکثر تا 20 عکس تکثیر می شوند.

موضوع

به نویسنده تا زمانی که یک پروژه حفاظت در نظر گرفته می شود ، به معنای تمام پروژه هایی است که مأموریت اصلی آنها حفظ آینده طبیعت ، محیط زیست یا برخی از اجزای آن است: گیاهان و جانوران ، اکوسیستم های مختلف یا ارزش های چشم انداز در میان دیگر.

فراخوان کمک هزینه دوسالانه عکاسی MontPhoto فراتر از شرکت عادی در مسابقه MontPhoto هزینه اضافی ندارد. شرکت در مسابقه MontPhoto 20 یورو است و پرداخت فقط از طریق PayPal یا کارت اعتباری بصورت آنلاین انجام می شود.

تقویم گرنت اسپانیا

• تاریخ بسته شدن مهلت ثبت نام فراخوان گرنت کمک هزینه دو سالانه : 30 آوریل 2021.

• اعلامیه (محرمانه) برای برنده در تاریخ 30 ژوئن 2021 خواهد بود.

• مدت زمان اعطای کمک هزینه: پروژه باید قبل از 30 ژوئن 2022 تکمیل و ارسال شود.

• تصمیم هیئت داوران: جایزه اهدا شده در 3 اکتبر ، در مراسم اهدای جوایز مهم مسابقه MontPhoto 2021 در Lloret de Mar اهدا خواهد شد.

• پروژه تکمیل شده برای اولین بار در جشنواره MontPhoto ، در اکتبر 2022 در Lloret de Mar ، به عنوان نمایشگاه ارائه می شود.

این فراخوان گرانت از دو مرحله اقتصادی 3000 یورویی تشکیل شده است. اولین بار در 3 اکتبر 2021 ، هنگام مراسم اهدای جوایز MontPhoto و دومین بار در 30 ژوئن 2022 به اجرا در می آید.

الزامات اثر

پروژه باید جدید باشد.

هر پروژه ای در صورت عدم ارائه یا انتشار قبلاً جدید تلقی می شود و ممکن است هیچ جایزه ای دریافت نکرده باشد و یا به عنوان یک پروژه در رسانه ها منتشر نشده باشد ، چه به صورت جزئی و چه به طور کلی. عکسهای منفرد ممکن است داشته باشند.

پروژه های پایان یافته پذیرفته نمی شوند. پذیرفته شده آن پروژه ها بدون در نظر گرفتن تاریخ شروع در مراحل ایجاد هستند.

همچنین آن آثار منتشر شده در وب سایت های شخصی به عنوان تبلیغ شخصی برای نویسندگان است.

فقط کارهای مربوط به طبیعت و به ویژه پروژه های حفاظت پذیرفته می شوند ، بنابراین این پروژه ها در مورد سایر موضوعات حذف می شوند.

ما می خواهیم به شما یادآوری کنیم که داشتن فایلهای RAW از تمام تصاویر ارائه شده و همچنین تصاویری که بخشی از پروژه نمایشگاه هستند ، ضروری است.

در مورد نمایشگاه ، عکس ها باید حداقل 8MP باشند تا بهترین کیفیت را ارائه دهند

فراخوان گرنت عکاسی کمک هزینه دو سالانه اسپانیا MONTPHOTO

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×