فراخوان جشنواره عکاسی

مسابقه بین المللی جوایز عکس URBAN 2021

مسابقه بین المللی عکس URBAN Photo Awards ایتالیا دوازدهمین دوره را با جایزه ای ارزشمند آغاز می کند.
23000 یورو و چندین جایزه مهم دیگر و در این میان وجود افسانه زنده عکاسی خیابانی در سمت ریاست هیئت داوران برجسته است: بروس گیلدن!

موضوع این مسابقه عکس های علمی تخیلی است.

URBAN Photo Awards که توسط انجمن فرهنگی ایتالیا dotART با مشارکت Trieste Photo Days ، Matrix4Design و Trieste Science + Fiction Festival ایجاد شده است ، چهار دسته بندی را ارائه می دهد که در آن عکاسان می توانند تلاش خود را انجام دهند.

از جمله جدیدترین اخبار این دوره ، جایزه ویژه بروس گیلدن ، که به بخشهای “تاریخی” اختصاص داده شده به عکسهای منفرد (4 حوزه موضوعی: خیابان ها ، مردم ، فضاها ، خلاقیت) ، پروژه ها و نمونه کارها و جایزه کتاب URBAN اضافه می شود اختصاص داده شده به طرحهای کتابهای عکاسی (اصطلاحاً “آدمکها”).

نوشته های مشابه

جایزه ویژه بروس گیلدن مختص پروژه های عکاسی خیابانی خواهد بود که قرار است بخشی از یک حجم عکاسی معتبر باشد که توسط خود بروس گیلدن ویرایش شده و از آن یک نمایشگاه گروهی نیز برگزار خواهد شد.

به عنوان رئیس هیئت داوران ، بروس گیلدن از طریق برنامه زوم میهمان ما در هشتمین دوره از روزهای عکس تریست خواهد بود تا برندگان را معرفی کند و یک سخنرانی انجام دهد.

جوایز عکس URBAN هر ساله شاهد رقابت هزاران عکس و صدها شرکت کننده از سراسر جهان است. این یک مسابقه بین المللی همیشه در حال رشد است ، یکی از معدود “عبور از مرزهای” وب ، ارائه دید واقعی به عکاسان از طریق ده ها نمایشگاه عکاسی در قاب های معتبر روزهای عکس تریست ، حاشیه عکس تریست و روزهای عکس تور (در ایتالیا و خارج از کشور).

برای ثبت نام در این مسابقه با ما تماس بگیرید و یا اینجا کلیک کنید.

ENTRY FEE هزینه ثبت نام

Early Birds (until 31/3/2021) مهلت اولیه
» € 12 (First photo)
» € 35 (Projects)
» € 15 (Books)
» € 45 (Bruce Gilden Prize)

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×