رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان پیچینگ فیلم کوتاه MPI

فراخوان پیچینگ فیلم کوتاه MPI 2024 SHORT FILM LAB منتشر شد.

مهلت ارسال درخواست تا ۱۲ دی ۱۴۰۲ است.

بررسی اجمالی

آزمایشگاه فیلم کوتاه MPI برنامه‌ای جامع است که به فیلمسازان آموزش عملی و راهنمایی می‌دهد تا مفاهیم اولیه فیلم خود را از طریق فرآیند توسعه یک فیلمنامه فیلم کوتاه برجسته برای تولید، بگذرانند.

 

فیلمسازانی که در این برنامه پذیرفته می شوند، کمک هزینه‌ای دریافت می کنند و در کارگاه های فیلمنامه نویسی و سپس کارگاه‌های کارگردانی شرکت می کنند.

پس از مرحله کارگاه، MPI تعدادی از شرکت کنندگان در آزمایشگاه را انتخاب می کند. فیلمسازی که  فیلمنامه را نوشته است 10000 دلار کمک هزینه دریافت خواهد کرد.

MPI ممکن است یک یا چند فیلمنامه را برای توسعه بیشتر برای تولید احتمالی به عنوان فیلم اصلی MPI انتخاب کند.

فرآیند MPI

 مرحله 1: کارگاه های فیلمنامه نویسی MPI

در این کارگاه‌های مجازی هشت هفته‌ای، فیلم‌سازان مفاهیم و فیلم‌نامه‌های اصلی را با راهنمایی فیلم‌نامه‌نویسان برنده جایزه توسعه داده و بازنویسی می‌کنند. این کارگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که فیلمسازان بتوانند مهارت داستان نویسی خود را از طریق فرآیند فشرده نوشتن، بازبینی، خواندن،  و دریافت نقد سازنده تقویت کنند.

جلسه اول هر کارگاه با فیلمنامه ای از هر فیلمساز در مرحله پیش نویس خام آغاز می شود. نویسندگان دو بار کار خود را به گروه ارائه می کنند: اول برای دریافت بازخورد اولیه در مورد پیش نویس خام خود و بار دوم برای دریافت بازخورد در مورد پیش نویس اصلاح شده.

مرحله 2: کارگاه کارگردانی MPI

فیلمسازان منتخب در کارگاه های فیلمنامه نویسی MPI برای شرکت در کارگاه کارگردانی MPI پیشرفت می کنند. این دوره که توسط کارگردانان برنده جایزه هدایت می شود، مهارت های مورد نیاز برای مدیریت موثر یک گروه، برقراری ارتباط با بازیگران و آماده شدن برای پیش تولید، تولید و پس از تولید را آموزش می دهد. شرکت‌کنندگان صحنه‌هایی از فیلمنامه‌های خود را تمرین می‌کنند و همچنین جلسات بازیگری را اجرا می‌کنند. در پایان کارگاه، محصول نهایی هر فیلمساز بازخورد انتقادی از مربیان و سایر شرکت کنندگان دریافت می کند.

 

 مرحله 3: فیلم های اصلی MPI

MPI یک اثر از میان آثار تولید شده در آزمایشگاه را انتخاب می کند. فیلمسازی که این فیلمنامه را نوشته است 10000 دلار کمک هزینه دریافت خواهد کرد. MPI ممکن است یک یا چند فیلمنامه را برای توسعه بیشتر برای تولید احتمالی به عنوان فیلم اصلی MPI انتخاب کند.

هر سال، MPI یک فراخوان برای فیلمنامه کوتاه بر اساس یک موضوع خاص ارائه می دهد.

 

موضوع 2024 “یک اندازه برای همه مناسب نیست” است.

 

با مشکلات بسیار در دنیای امروز، میل زیادی برای ایجاد راه حل های پایدار وجود دارد که برای همه مفید باشد. اما در این فرآیند، فراموش کردن آنچه که جوامع محلی و افراد واقعاً به آن نیاز دارند، آسان اتفاق می‌افتد. برای این منظور، ما فیلمسازان خود را تشویق می‌کنیم که جدیدترین موضوع آزمایشگاه فیلم کوتاه ما را خلاقانه در نظر بگیرند: یک اندازه برای همه مناسب نیست.

 

جهت‌های بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها از جنبش YIMBY گرفته تا داستان‌هایی درباره راه‌حل‌های روی زمین استفاده کنید. امکانات بی پایان هستند، اما این موضوع،  نقطه پرش شما است.

 

شما آزاد هستید که داستانی در هر ژانری ارائه دهید، اما به خاطر داشته باشید که MPI ترجیح می دهد فیلم های امیدوارکننده ای تولید کند که الهام بخش مخاطبان باشد. ما موفقیت های زیادی را با پروژه های کمدی و جذاب دیده ایم و به دنبال داستان های قدرتمند و نشاط آور هستیم که در آن قهرمانان برای رسیدن به اهداف خود بر موانع غلبه می کنند.

درخواست های آزمایشگاه 2024 تا ساعت 11:59 (PT) در روز سه شنبه 2 ژانویه 2024. بعد از ظهر پذیرفته می شود.

برای آماده‌سازی آثار، ترجمه و ثبت نام در فراخوان پیچینگ فیلم کوتاه MPI اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×