فراخوان جشنواره عکاسی

گرنت عکاسی زنان 2024 Women Photograph

Women Photograph Project Grants 2024

فراخوان هشتمین دوره گرنت عکاسی زنان 2024 Women Photograph منتشر شد.

مهلت ثبت نام: 15 می 2024 (26 اردیبهشت 1403)

درباره‌ی Women Photograph:

سلام ثبت‌نام_ Women Photograph یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال 2017 راه‌اندازی شد تا صدای زنان و روزنامه‌نگاران تصویری غیرباینری را بالا ببرد. پایگاه داده خصوصی این نهاد شامل بیش از 1400 عکاس مستند مستقل است که در بیش از 100 کشور جهان مستقر هستند و به صورت خصوصی در دسترس هر ویرایشگر یا سازمانی است. Women Photograph همچنین مجموعه‌ای از کمک‌های مالی سالانه برای پروژه‌ها، یک برنامه مربیگری یک ساله، یک کارگاه آموزشی سالانه مهارت‌سازی، و یک صندوق مسافرتی را برای کمک به زنان و عکاسان غیرباینری برای دسترسی به فرصت‌های توسعه حرفه‌ای اجرا می‌کند. ماموریت Women Photograph تغییر ساختار جامعه عکاسی خبری و اطمینان از این است که داستان نویسان اصلی صنعت ما به اندازه جوامعی که امیدوارند نمایندگی کنند متنوع باشند.

 

نوشته های مشابه

شرایط و قوانین:

  • این کمک‌های 5000 دلاری از پروژه‌های عکاسی – چه جدید و چه در حال پیشرفت – توسط روزنامه‌نگاران تصویری که در قالب مستند کار می‌کنند، حمایت می‌کند. پنج کمک هزینه در دسترس است که حداقل یکی از آنها برای یک عکاس غیرباینری یا تراجنسیتی در نظر گرفته شده است.
  • بودجه ممکن است برای پوشش هزینه‌های سخت گزارش، هزینه‌های خلاقانه عکاسان، و هر هزینه دیگری که از تولید کار جدید پشتیبانی می کند استفاده شود. این کمک هزینه برای حمایت از تولید کتاب، نمایشگاه، کارگاه، یا سایر مواد ثانویه نیست.
  • متقاضیان تشویق می‌شوند که به‌عنوان بخشی از درخواست کمک هزینه، به جای تک‌عکس، مجموعه‌ای را ارسال کنند. نیازی نیست که تصاویر مربوط به پروپوزال پروژه باشد. (اما لطفاً در درخواست خود مشخص کنید که تصاویر با پروپوزال شما ارتباطی ندارند).
  • این کمک‌ها برای عکاسان مستند زنان، غیرباینری، تراجنسیتی و بین‌جنسی از هر ملیتی آزاد است. ماموریت اصلی عکس زنان شامل حمایت از کار عکاسانی است که طیف متنوعی از هویت‌ها، جغرافیاها و تجربیات را نشان می‌دهند. برای درخواست نیازی به عضویت در Women Photograph ندارید.
  • ثبت‌نام در این رویداد هزنیه ورودی ندارد.
  • هیچ محدودیتی برای تجهیزات دوربین استفاده شده برای هر درخواست وجود ندارد.

 

تقویم رویداد:

  • مهلت ثبت‌نام: 15 می 2024 (26 اردیبهشت 1403)

 

آدرس وب‌سایت مرجع فراخوان

➢ برای ارسال درخواست جهت ثبت‌نام در فراخوان هشتمین دوره گرنت عکاسی زنان، با ما تماس بگیرید: 09303420616

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×