رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان رزیدنسی هنرمندان در پاکستان

فراخوان رزیدنسی هنرمندان در پاکستان با نام داستان‌گویی منتشر شد.

مهلت ارسال تا ۱۵ آگوست ۲۰۲۳ است.

Dastaangoi از راه اندازی دومین برنامه اقامت خود که در اکتبر 2023 در اسلام آباد، پاکستان هیجان زده است. موقعیت استراتژیک در قلب اسلام آباد، بین اسلام آباد و راولپندی.

اقامتگاه هنرمندان Dastaangoi در یک تاکستان، مزرعه و باغ 14 هکتاری قرار دارد. Dastaangoi به هنرمندان اقامت 2 هفته ای با محل اقامت و فضای استودیو ارائه می دهد.

اندازه فضاهای استودیو بسته به نیاز ساکنان متفاوت است. از ساکنان دعوت می‌شود تا در مهمان‌خانه در مزرعه زندگی کنند، اما تشویق می‌شوند که بیشتر وقت خود را صرف کاوش و تماشای محیط طبیعی کنند.

برنامه‌ای از گفتگوها، کارگاه‌ها و رویدادهای دیگر توسط داستانگوی با همکاری ساکنان اجرا می‌شود تا تعامل و تبادل نظر بین ساکنان و جامعه گسترده‌تر را ارتقا بخشد. اقامتگاه هنرمندان Dastaangoi برای هنرمندان تجسمی، مجسمه‌سازی و رسانه‌های جدید باز خواهد بود.

ما اطلاعات نمونه کارها (پورتفولیو) و CV شما را درخواست می‌کنیم.

همچنین از متقاضیان دعوت می کند تا شرح دهند در صورت پذیرش در اقامتگاه هنرمندان Dastaangoi به چه چیزی می خواهند دست یابند.

برای شرکت در فراخوان رزیدنسی هنرمندان در پاکستان اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×