رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

رزیدنسی نویسندگان زن Hedgebrook 2022

برنامه رزیدنسی نویسندگان زن Writer-in-Residence Hedgebrook از نویسندگان سراسر جهان برای اقامت دو تا چهار هفته ای با بودجه کامل پشتیبانی می کند (این حمایت هزینه های سفر را شامل نمی شود و مسئولیت تنظیم و پرداخت هزینه بر عهده نویسنده است).

حداکثر 6 نویسنده می توانند در یک زمان در خانه باشند، که هر کدام در کلبه دست ساز خود قرار دارند. آنها روزهای خود را در تنهایی می گذرانند – نوشتن، خواندن، قدم زدن در جنگل در ملک یا در ساحل دابل بلوف مجاور. عصرها، “جمع آوری” یک زمان اجتماعی برای ساکنان است تا با هم ارتباط برقرار کنند و در وعده های غذایی تازه آماده شده خود به اشتراک بگذارند.

برنامه رزیدنسی Hedgebrook از تمامی نویسندگان زن دعوت می کند تا در یک برنامه ی اقامت موقت 2 تا 4 هفته ای در منطقه فریلند واشنگتون آمریکا که هزینه اش تماما توسط این بنیاد پرداخت می شود، شرکت کنند. ( هزینه سفر پوشش داده نمی شود و خود نویسنده مسئول آن است.)

چه کسی می تواند شرکت کند؟

هدف این برنامه حمایت از نویسندگان زن است. تمامی نویسندگان زن بالای ۱۸ سال که ایده ها و داستان هایشان فرهنگ و نسل ما را شکل می دهد، اعم از زنان ترنسجند و یا هر نویسنده ای که هویت خود را زنانه شناسایی می کند، می توانند در این برنامه شرکت کنند.

بحث کنید که چرا می خواهید فرم جدید را در پروپوزال پروژه خود بررسی کنید (بیانیه هنرمند) و نمونه هایی از بهترین کار خود را در ژانری که می خواهید در آن در نظر گرفته شوید (نمونه نگارشی) ارسال کنید.

هزینه ورودی ۳۵ دلار است. (برای پرداخت با ما تماس بگیرید)


چرخه 1: 15 فوریه – 14 مارس – اعلان ها: اواخر اوت
چرخه 2: 16 اوت – 12 سپتامبر (۲۱ شهریور ۱۴۰۱)- اعلان ها: اواخر ژانویه

تاریخ های اقامت 2023
چرخه 1: فوریه-ژوئن 2023
چرخه 2: ژوئیه تا اکتبر 2023

برای ارسال درخواست به رزیدنسی نویسندگان زن اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×