رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

رزیدنسی نویسنده و هنرمند Essere ایتالیا

Essere Writer & Artist Residency

این نوشته نیز در این زبان موجود است: English

فراخوان رزیدنسی نویسنده و هنرمند Essere ایتالیا، منتشر شد.

مهلت ثبت‌نام تا ۲۶ خرداد است. 

هنرمندان  کلیه رشته های هنری اعم از نویسندگی، هنرهای تجسمی، نمایش، فیلم، موسیقی، ادبیات و مهندسان معماری  امکان شرکت در رزیدنسی ۲ هفته ای در توسکانی ایتالیا را دارند.

رویداد Essere Residency یک برنامه خودگردان است که برای تشویق رشد خلاق نویسندگان و هنرمندان هنرهای تجسمی طراحی شده است. Essere در ایتالیایی به معنای “بودن” است و این اقامتگاه روح هنرمند را با زمان و مکان تجلیل می کند تا در آرامش و غنای تاریخی توسکانی قرار بگیرد.

توضیح

در توضیحات این برنامه آمده است:

اینجا مکانی برای مکث، نفس کشیدن و کاوش است. بودن بر انجام دادن اولویت دارد. در این برنامه خلاق هیچ فشاری برای خلق اثر هنری یا اجرا وجود ندارد. ما اطمینان داریم که با تغذیه زندگی درونی شما، آنچه الهام گرفته شده نتیجه خواهد داد و فرآیند خلاق منحصر به فرد هر فرد در چارچوب یک جامعه بین المللی پر جنب و جوش پرورش می یابد.

چه به زمان اختصاص داده شده برای تکمیل پروژه نیاز داشته باشید، چه به فضایی برای تجسم چیزی کاملاً جدید نیاز داشته باشید، این اقامت دو هفته ای ساختار، پشتیبانی و خلوت را ارائه می دهد.

مدت اقامت: ۲ هفته

هزینه ها:

هزینه ثبت‌نام ۳۵ دلار است

در صورت پذیرش هزینه۳۵۰۰ دلار است. اگر اتاق مشترک باشد، هزینه به ۳۱۰۰ دلار کاهش می یابد. شامل: ۱۴ شب اقامت خصوصی و خدمات.

مدارک لازم:

 

فرم درخواست به زبان انگلیسی

بیانیه

یک نامه معرفی

رزومه حداکثر ۳ صفحه

پروپوزال

نمونه‌های کار:

نمونه کار باید جدید و معرف رشته اصلی کار شما باشد.

هنرمندان تجسمی – حداکثر 4 تصویر. نویسندگان – حداکثر 3 نمونه نوشتاری، 20 صفحه یا کمتر در مجموع. هنرمندان ویدئو – حداکثر 3 نمونه نوازندگان / آهنگسازان – حداکثر 3 نمونه

➢ برای ارسال درخواست جهت شرکت  در این مسابقه با ما تماس بگیرید:

09303420616

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید.

سایت فراخوان

رزیدنسی نویسنده و هنرمند Essere ایتالیا

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×