پذیرش ها

راهیبای فیلم هارمونی به جشنواره‌ی جشنواره فیلم سینالفاما لیسبون

فیلم هارمونی اثرali farahani به جشنواره فیلم سینالفاما لیسبون راه یافت. این فیلم از طریق مجموعه دریچه سینما به عنوان پخش کننده‌ی بین‌المللی به این جشنواره ارسال شده بود. جشنواره جشنواره فیلم سینالفاما لیسبون در تاریخ سه شنبه 1396/7/4 برگزار می‌شود.


پسری درب ماشین را باز میکند و روی صندلی مینشیند.پنل ضبط را روی ضبط قرار داده و آن را روشن میکند.چند آهنگ را رد میکند و شروع به گوش دادن یکی از آهنگ ها میشود.پدر پسر درب ماشین را باز میکند و مینشیند بلافاصله صدای ضبط را کم میکند و شروع به ذکر گفتن میشودپسر بزرگتر از کار پدر ناراحت میشود ولی احترام او را نگه میدارد.پسر کوچک خانواده در حالی که با مادر خانواده جر و بحث میکنددرب ماشین را باز می کند و سوار ماشین میشود و هندزفری خود را به گوش میزند و به اهنگ موبایل خود گوش میدهد طوری که صدای موزیک او به گوش میرسد.ماشین در حالی شروع به راه افتادن میکند که صدای ضبط و هندزفری و ذکر با هم مخلوط شده اند و هیچ کدام درست شنیده نمیشوند.


A young man is behind the wheel and he is waiting. He turns on the vehicle audio to find his favorite music. when he actually finds it, a middle aged man comes to the car. He turns down the music while he is whispering the glory of d. The young man seemed upset but still does’t tell any thing. A teenage boy while yelling out his mother come to the car. He wears his headphone and looks out of the window. The young man starts the car.
These family begin their day without talking to eachother.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×