فراخوان جشنواره خارجیفراخوان جشنواره فیلم

جشنواره فیلم سلیمانیه

جشنواره فیلم سلیمانیه، جشنواره ای است که در دو بخش سینمای کرد و سینمای جهان برگزار می شود. پنجمین دوره این رویداد رقابتی در ابتدای ماه اکتبر 2021 در اقلیم کردستان برگزار میشود. در بخش سینمای کرد فیلم های ساخته شده توسط فیلمسازان کرد در ایران، عراق، ترکیه و سوریه می توانند شرکت کنند. و در بخش سینمای بین المللی فیلم های کوتاه و بلند از سراسر دنیا شرکت داده می شوند.

قوانین شرکت در جشنواره فیلم سلیمانیه:
  • فیلم های با مدت زمان کمتر از 25 دقیقه به عنوان فیلم کوتاه و آثار با مدت زمان بیشتر از 60 دقیقه در دسته بندی فیلم بلند تعریف شده اند.
  • این جشنواره محدودیت ژانر و موضوع ندارد. انواع فیلم های مستند، داستانی، انیمیشن، تجربی، موزیک ویدئو، ویدئو آرت و … میتوانند در آن شرکت کنند.
  • آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره تا تاریخ 20 ژوئیه 2021 است.
  • این جشنواره فیلم محدودیت نمایش ندارد.
جوایز جشنواره سلیمانیه:

۱۰ جایزه تندیس طلایی «کاج زرین» و جایزه نقدی که شامل بخش رقابتی فیلم‌های بلند «سینمای جهان» و «سینمای کُردی» است؛ به بهترین فیلم بین‌الملل، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین فیلم کوتاه بین‌الملل و جایزه ویژه هیات داوران به برگزیدگان اهدا خواهد شد و در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه «سینمای جهان» و «سینمای کُردی» نیز جوایز بهترین فیلم ملی، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم کوتاه ملی و جایزه ویژه هیات داوران به برندگان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است تمامی ثبت نام ها از طریق سایت خود جشنواره انجام می شوند و دریچه سینما وبسایت رسمی ثبت نام این جشنواره فیلم نیست. لذا ثبت نام ها از طریق مجموعه دریچه سینما به عنوان پخش کننده در سایت اصلی انجام خواهد شد. برای ثبت نام در جشنواره سلیمانیه با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۰۳۴۲۰۶۱۶

برای مشاهده سایر فراخوان های فیلم اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×