فراخوان جشنواره فیلم

جشنواره فیلم های کوتاه و حقوق بشر ENTRETODOS برزیل

فراخوان جشنواره فیلم های کوتاه و حقوق بشر ENTRETODOS برزیل منتشر شد. 14º ENTRETODOS – FESTIVAL DE FILMES CURTOS E DIREITOS HUMANOS

جشنواره فیلم های کوتاه و حقوق بشر برای چهاردهمین دوره ثبت نام را آغاز کرده که بین 11 تا 26 سپتامبر 2021 برگزار می شود.

این جشنواره این بخش ویژه فیلم های زیر یک دقیقه نیز دارد.

هدف ما این است که فرهنگ حقوق بشر را بر اساس زبان سمعی و بصری ترویج دهیم ، و به دنبال ایجاد جلوه هایی برای تولیدات کوتاه ، ملی و بین المللی روایت ها و فیلم های سمعی و بصری هستیم که توانایی آگاهی بخشی و ایجاد بحث در مورد مسائل اجتماعی ، نژادی ، هویت و شهروندی را دارند.

این جشنواره هزینه ورودی ندارد اما هزینه پلت فرم دارد.

مهلت ثبت نام تا ۵ ژوئن برابر با ۱۵ خرداد است.

شرایط ثبت نام

جشنواره فیلم های کوتاه و حقوق بشر ENTRETODOS برزیل
فیلمهایی با طول 25 دقیقه ، برزیلی و خارجی ، می توانند در هر قالبی در ژانرهای داستانی ، مستند ، انیمیشن و تجربی ثبت شده و در هر تاریخی ساخته شده و مربوط به موضوعات حقوق بشر باشند.

انطباق با این آیین نامه ها شرط ثبت نام و مشارکت است ، در این صورت فیلم هایی که با آنها مطابقت ندارند در قبل از انتخاب حذف و از طبقه بندی خارج می شوند.

جشنواره فیلم های کوتاه و حقوق بشر ENTRETODOS برزیل

شرایط زیر وجود دارد:

  • ثبت نام فیلم های کوتاه باید منحصرا توسط یک فرد بالای 18 سال (هجده) سال انجام شود.
  • در صورت انتخاب فیلم ، به دلیل قابلیت دسترسی ، باید یک نسخه تمیز (بدون زیرنویس چسبیده) برای مشاهده فیلم ها ارسال شود ، همراه با زیرنویس به زبان پرتغالی با پسوند .srt یا با لیست زمانبندی تمام گفتگوها.

جوایز

جشنواره فیلم های کوتاه و حقوق بشر ENTRETODOS برزیل برنامه های نمایش زیر را دارد که با توجه به دوره های آموزشی دسته بندی می شود:

  • نمایش کودکان: نمایش کودکان به عنوان مخاطبان خود کودکان را نشان می دهد و این طبقه بندی مشخص برای همه سنین آزاد است. هیئت داوران ویژه این نمایش (اعلام می شود) علاوه بر جایزه و گواهینامه ، برنده ای کوتاه از این دسته را انتخاب می کند ، این جایزه را به مبلغ 2000 دلار (دو هزار ریال) R اهدا می کند. هیئت داوران مجاز به اعطای جایزه به دو فیلم است که در این صورت علاوه بر دریافت جایزه هرکدام ، جایزه به طور مساوی بین برندگان تقسیم می شود.
  • نمایش جوانان: نمایش جوانان برای نوجوانان و پیش از نوجوانان و طبقه بندی مشخص از 14 سالگی (چهارده) سال است. هیئت داوران ویژه این دسته (اعلام می شود) علاوه بر جایزه و گواهینامه ، برنده ای کوتاه از این دسته را انتخاب می کند ، این جایزه را به مبلغ 2000 دلار (دو هزار ریال) R اهدا می کند. هیئت داوران مجاز به اعطای جایزه به دو فیلم است که در این صورت علاوه بر دریافت جایزه هرکدام ، جایزه به طور مساوی بین برندگان تقسیم می شود.
  • نمایش رقابتی: نمایشگاه رقابتی دارای 5 (پنج) دسته و طبقه بندی متنوع است. برای نمایشگاه رقابتی دو نوع جایزه در نظر گرفته شده است و همه فیلم های ثبت شده و انتخاب شده در این مسابقه در دو حالت رقابت می کنند: (I) هیئت داوران رسمی (اعلام می شود) برای هر 5 (5) موضوع یک فیلم کوتاه انتخاب می کنند ، هر برنده ای جایزه ای به مبلغ 2000 دلار R (دو هزار ریال) دریافت می کند. و (II) 1 (یک) فیلم از طریق رأی دادن در نمایش های جشنواره ، از طریق رأی دادن مخاطب های جشنواره ، از بین همه رده ها انتخاب شده و جایزه ای به مبلغ 3500،00 (سه هزار و پنج صد رئال) دریافت می کند.
  • PILLS Entretodos: یک دسته رسمی است که با ترکیب فیلمهایی که مدت زمان آنها حداکثر 1 (یک) دقیقه است و به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری (در مناطق نمایشی ENTRETODOS) نمایش داده می شوند. هیئت داوران ویژه این نمایشگاه (که اعلام خواهد شد) یک فیلم برنده را انتخاب می کند که جایزه ای به مبلغ 500.00 R R (پنج صد رئال) – علاوه بر جایزه و گواهی دریافت می کند. فیلم های انتخاب شده نیز با پیروی از قوانین این آیین نامه ، بخشی از مجموعه جشنواره ENTRETODOS خواهند شد. هیئت داوران مجاز به اعطای دو فیلم است که در این صورت علاوه بر دریافت جایزه هرکدام ، جایزه به طور مساوی بین برندگان تقسیم می شود.

برای ثبت نام در جشنواره فیلم های کوتاه و حقوق بشر ENTRETODOS برزیل اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×