فراخوان جشنواره فیلم

FECISO جشنواره فیلم های اجتماعی (Castilla-La Mancha)

فراخوان جشنواره بین المللی فیلم کوتاه اجتماعی کاستیا-لا منچا FECISO منتشر شد.

از اهمیت رسانه های سمعی و بصری امروز در جامعه اسپانیا آگاه است و تلاش می کند تا رسانه های ارتباطی و آموزشی برای ارتقا ​​ارزش های همبستگی و مدارا باشد. ، این مسابقات در اکتبر و نوامبر سال ۲۰۲۱ در تورخیوس ، کوئنکا و ویلار دو اولالا ادامه خواهد داشت.

در این جشنواره از شرکتهای خصوصی و دولتی که نگرانیهای یکسانی دارند شرکت می کنند.

این جشنواره شامل چندین بخش است ، از جمله مسابقه کوتاه و مستند ، موضوعات اجتماعی شامل: بیگانه هراسی ، درگیری نسلی ، کار کودکان ، خشونت خانگی ، نقش های اجتماعی ، اکولوژی ، حقوق کودکان ، همزیستی و غیره

جایزه جدید (بخش کودکان).

فیلم کوتاه یا مستند برنده جایزه پولی 2.000 یورو دریافت می کند. بخشهایی از کارهای برنده (با ذکر نام نویسندگان و دارندگان حق) در پورتال دیداری و شنیداری کمیسیون اروپا https://audiovisual.ec.europa.eu/en/video با زیرنویس به تمام زبانهای اتحادیه اروپا ، صوتی شرح و تفسیر بین المللی زبان اشاره.

مواد سمعی و بصری (تصاویر ثابت ، تصاویر متحرک و توالی های صوتی) که در وب سایت خدمات سمعی و بصری کمیسیون اروپا در دسترس قرار گرفته است ، به صورت رایگان و برای اهداف و اطلاعات مربوط به اتحادیه اروپا ارائه می شود ، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

از برنده خواسته می شود کمیسیون را مجاز به استفاده از منتخب فیلم برای اهداف ذکر شده کند. برنده ممکن است ملزم به ارائه اطلاعات اضافی در مورد حقوق تصویر افراد به تصویر کشیده شده در فیلم کوتاه یا مستند و سایر اطلاعات لازم برای مطابقت با قوانین پورتال دیداری و شنیداری کمیسیون اروپا باشد.

FECISO جشنواره فیلم های اجتماعی (Castilla-La Mancha)

بخش کودکان:

  • “جایزه قول جوان” ، برای بهترین کار در گروه زیر 16 سال
  • “جایزه دوستان کودکان” برای فیلم کوتاه و مستند عمومی که به بهترین شکل دنیای کودکان را بیان می کند.
  • ما برای هر جایزه سه اثر انتخاب خواهیم کرد.

زیرنویس اسپانیایی برای شرکت در این مسابقه الزامی است.

فیلم های کوتاه زیر ۲۵ دقیقه می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

برای ثبت نام در این مسابقه FECISO جشنواره فیلم های کوتاه اجتماعی (Castilla-La Mancha) اسپانیا اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید..

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×