فراخوان جشنواره عکاسی

جایزه عکس پاسپارتو – دوره ششم

فراخوان جایزه عکس پاسپارتو – دوره ششم منتشر شد.

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ برابر با ۲۴ آبان ۱۴۰۱ است.

Varco از شما دعوت می‌کند تا به ششمین جایزه عکاسی پاسپارتو بپیوندید، مسابقه‌ای عکاسی که برای ترویج و گسترش کار عکاسان نوظهور ایجاد شده است.

هدف جایزه عکاسی پاسپارتو حمایت از توسعه کاری عکاسان با استعداد از سراسر جهان با اهدای جوایز نقدی 1000 یورویی در هر سال، برپایی نمایشگاه در یک گالری هنرهای زیبا در قلب رم، انتشار در کاتالوگ سالانه و موارد دیگر است.

نوشته های مشابه

چیزی که این مسابقه را منحصر به فرد می کند این است که برگزارکنندگان با متخصصان مختلف در هنر معاصر و صنایع عکاسی همکاری می کنند. هیئت داوران ترکیبی متنوع از عکاسان، ویراستاران، گالریست‌ها، متصدیان و مربیان است که دیدگاه‌های کالیدوسکوپی را به فرآیند انتخاب ما می‌آورند.

جایزه عکس پاسپارتو یک مسابقه تم و موضوع آزاد است. آثار عکاسی با هر سبک، اندازه و تکنیک هنری (فرآیند دیجیتال، فیلم و تجربی، کلاژ دیجیتال و سایر رسانه های ترکیبی) پذیرفته می شود.

رویکردهای بدیع و نو در عکاسی معاصر پذیرفته شده و از زبان های هنری مختلفی که در تصویر عکاسی استفاده می شود، از جمله، اما نه محدود به، آزمایش و ادغام ژانرهای مختلف، استقبال می شود.

نمایشگاه سالانه Passepartout 2023 در پاییز در رم ایتالیا برگزار می شود. این نمایشگاه توسط 28 Piazza di Pietra Fine Art Gallery، یک گالری بین المللی که متخصص هنر معاصر هنرمندان نوظهور و شناخته شده بین المللی است، میزبانی خواهد کرد. این گالری در مرکز تاریخی رم قرار دارد که در آن بازدیدکنندگان و مجموعه داران هنری محلی و بین المللی گرد هم می آیند.

این گالری مدرن که به زیبایی یکپارچه شده و بر روی خرابه های باستانی معبد هادریان ساخته شده است، مکانی بی عیب و نقص برای نمایش آثار هنری از ژانرهای مختلف است.

حداکثر 10 تصویر با 4 یورو اضافی برای هر قطعه قابل ارسال است.

هزینه ارسال اثر ۲۰ یورو است و امکان ارسال حداکثر ۳ تصویر را دارد.

تصاویر اضافی ، حداکثر تا ۷ اثر، می تواند با هزینه اضافی ۴ یورو برای هر تصویر ارسال شود.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×