رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

اقامت هنرمندان رشته های مختلف در فرانسه

فراخوان اقامت هنرمندان نوازنده، نویسنده، عکاس، سازنده یا طراح در جنوب فرانسه منتشر شد.

ارسال درخواست برای فراخوان در تمام سال امکان پذیر است.

Le Huit یک اقامتگاه هنرهای معاصر در جنوب شرقی فرانسه است که برای هنرمندان تجسمی، سازندگان، عکاسان، طراحان، موسیقی‌دانان، محققان خلاق و دیگر انواع متخصصان خلاق اقامتگاه ارائه می‌دهد.

Le Huit از بهار 2023 برای حداقل یک دوره اقامت 2 هفته ای دعوت می کند. ما درخواست ها را در تمام طول سال می پذیریم.

شرایط اقامتگاه

ساکنان در این خانه زندگی و کار می کنند، این خانه یک ساختمان دهه 1940 است که به عنوان یک اقامتگاه هنری بازسازی شده است. هنرمند (و در صورت وجود شریک زندگی) تنها ساکنان خانه خواهند بود.

این خانه در دهکده کوچک Mirepoix، در منطقه زیبای Ariège در جنوب شرقی فرانسه، درست در پایین کوه های Pyrenean واقع شده است.

اقامتگاه ها زمانی را برای تمرکز بر تحقیق و توسعه برای الهام بخشیدن به یک مجموعه جدید از کار یا توسعه یک پروژه موجود ارائه می دهند.

مدت اقامت

اقامتگاه ها به صورت شخصی و خودگردان هستند و می توانند از 2 هفته تا 3 ماه ادامه داشته باشند. اولین فراخوان برای 2 هفته (12 یا 13 شب) از مارس تا سپتامبر 2023 است.

محل اقامت

یک اتاق خواب دو نفره اختصاصی (هم برای کار و هم برای خواب) در طبقه اول خانه ارائه می شود. حمام خصوصی دوم در کنار اتاق خواب است. همچنین یک آشپزخانه و یک اتاق غذاخوری، به علاوه فضاهای اضافی در حیاط کوچک پشتی برای استراحت و کار وجود دارد.

رشته ها، تجهیزات کار

این فراخوان برای نویسندگان، عکاسان، فیلمسازان، موسیقیدانان، طراحان و سازندگان است. یک میز بزرگ، چندین میز تحریر، وسایل اولیه ضبط موسیقی و ابزار ارائه شده است. سایر تجهیزات را می توان در صورت درخواست ارائه کرد.

استودیو / فضای کاری

فضای ارائه شده در این فراخوان یک استودیوی خصوصی است که در طبقه دوم خانه قرار دارد. این یک فضای 25 متر مربعی، با دو میز، یک صندلی راحت، یک مبل، یک پنجره بزرگ در جلوی خانه است که نور طبیعی زیادی را از جنوب ارائه می دهد. پنجره ها به باغ همسایه نگاه می کنند و روی پنجره ها کرکره ای وجود دارد، بنابراین اگر می خواهید نور و صدای جاده را قطع کنید، این امکان وجود دارد. دسترسی به اینترنت 24 ساعته وجود دارد (شما باید آن را جداگانه رزرو کنید).

هزینه ها

این اقامت 2 هفته ای خودگردان، اقامتی با بودجه شخصی برای 1 نفر است. هزینه ها عبارتند از: یک اتاق خواب دو نفره خصوصی با حمام، یک فضای استودیو / کار 25 متر مربعی، به علاوه آشپزخانه، اتاق غذاخوری و یک حیاط پشتی. 2 هفته برای 1 نفر (+ 1 شریک در صورت وجود) 980 یورو است.

 

مهلت درخواست
17-03-2023

شروع اقامت
05/03/2023

برای مشاوره تنظیم درخواست و ترجمه و ثبت نام در این فراخوان اقامت هنرمندان در فرانسه اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×