فراخوان جشنواره عکاسی

فراخوان عکاسی کودکان اتریش Global Peace 2022

فراخوان عکاسی کودکان اتریش Global Peace 2022 منتشر شد.

اگر 14 سال یا کمتر دارید می توانید شرکت کنید.

آخرین مهلت ارسال اثر تا ۲۲  می ۲۰۲۲ (۱ خرداد ۱۴۰۱) است.

تصاویر خود را از صلح به ما نشان دهید – نظرات خود را در مورد زندگی شاد بگویید. جایزه ای برای بهترین عکس ها وجود دارد که در سراسر جهان نمایش داده می شود.

نوشته های مشابه

شما 15 سال یا بیشتر هستید؟ سپس تصاویر خود را وارد بخش اصلی جایزه جهانی عکس صلح کنید.

صلح چگونه به نظر می رسد؟ این یک سوال بسیار خاص است. هر کس ایده های خود را در مورد آن دارد. نگرش مثبت خود را در تصاویر خود نمایان کنید.

ما دوست داریم ببینیم زندگی آرام را چگونه تصور می کنید. نظرات خود را در مورد شیوه زندگی آگاهانه با دوستان و خانواده خود با ما به اشتراک بگذارید، به ما نشان دهید که چگونه از نظر عاطفی با طبیعت ارتباط برقرار می کنید.

جایزه


بهترین عکس صلح سال – The Children’s Peace Image of the Year – برنده 1000 یورو می شود. برنده و والدینش به مراسم جایزه در وین دعوت می شوند. در صورت برنده شدن یک گروه عکس، یکی از اعضای گروه و والدینش به مراسم دعوت می شوند. اما تمام عکس های 20 عکس برتر نشان داده خواهند شد.

سازمان‌دهنده مسابقه تصویر صلح کودکان سال، جایزه جهانی عکس صلح است. این جایزه در آلمان توسط Deutsches Kinder- und Jugendfilmzentrum و جایزه عکس جوانان آلمان (Deutscher Jugendfotopreis) حمایت می شود.

می توانید چندین عکس به صورت مجزا از هم یا ۱۲ عکس در یک مجموعه ارسال کنید.

هر عکس باید توضیحاتی به زبان انگلیسی و حداکثر ۲۰۰۰ کاراکتر داشته باشد.

ارسال‌های دیجیتالی باید به صورت jpg. ذخیره شوند و بیش از 3000 پیکسل در طولانی‌ترین سمت آن باشد. تصاویر نباید دارای علامت، آرم، نام یا حاشیه باشد.

عکس هایی که بخشی از یک گزارش در مورد یک موضوع هستند نباید به گونه ای دستکاری شوند که معنای تصویر را تغییر دهد. برای سایر ورودی‌ها، ما تصاویر و مونتاژ عکس‌های ویرایش‌شده دیجیتالی را می‌پذیریم، در صورتی که به کاوش خلاقانه یک موضوع کمک کنند. همه تصاویر ویرایش شده دیجیتالی باید مشخص کنند که چه کاری با آنها انجام شده است که در زیرنویس تصاویر همراه است.

بیش از پنج عکس که یک موضوع یا مفهوم و عنوان مشترک دارند یک مجموعه محسوب می شوند. کار شما به‌عنوان یک کل مورد قضاوت قرار می‌گیرد، نه به‌عنوان عکس‌های جداگانه.

هزینه ورودی:

شرکت در این رقابت رایگان است.

ما بلافاصله پس از جلسه هیئت داوران در ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ از طریق تلفن یا ایمیل برندگان جوایز را مطلع خواهیم کرد.

برای ارسال اثر به فراخوان عکاسی کودکان اتریش Global Peace 2022 اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×