رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

برنامه منتورشیپ موسسه گوته / پاسخ هنری به تغییرات اقلیمی

فراخوان برنامه جایزه منتورشیپ موسسه گوته در پاسخ فرهنگی و هنری به تغییرات اقلیمی جهان منتشر شد.

این برنامه در برلین آلمان و آمستردام هلند مشترکا برگزار می شود.

منظور از منتورشیپ چیست؟

این برنامه راهنمایی یا منتورشیپ یک برنامه میان رشته ای یک ساله است که فضایی را برای هنرمندان و دست اندرکاران فرهنگی ایجاد می کند تا شیوه های حیاتی هنری را در تقاطع هنر و محیط گرایی کشف کنند.

تغییرات نگران کننده در طبیعت و محیط اطراف ما را فرا گرفته است:

جنگل ها و حیات وحش در حال ناپدید شدن هستند. هوا و اقیانوس ها به طور فزاینده ای آلوده می شوند. سطح دریا در حال بالا آمدن است. و پدیده های شدید آب و هوایی در حال افزایش است.

علاوه بر این ، در سراسر جهان برای شیوع بیماری بیدارباش بوده است. در حالی که علل و عواقب تغییر محیط زیست و بحران آب و هوایی توسط سیاستمداران ، دانشمندان و عموم مردم مورد بحث و بررسی قرار می گیرند ، بیشتر افراد آسیب دیده اغلب کسانی هستند که کمتر شنیده می شوند.

هنرمندان و دست اندرکاران فرهنگی در سراسر جهان در حال ایجاد ابتکاراتی هستند و در مورد واکنش های زیست محیطی و بحران آب و هوا تجدید نظر می کنند.

اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، ما به هنر و فرهنگ نیاز داریم تا به ما در پاسخگویی کمک کند.

الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در ما با به چالش کشیدن برداشت های ما ، تشویق ما به تغییر عادت های خود با معرفی چشم اندازهای مقطعی و بین رشته ای ، و محور قرار دادن اشکال بومی دانش و روش های زندگی برای تجسم مدل های جایگزین عدالت اقلیمی در جهان، در قالب هنرهای مختلف بیان بشوند.

معرفی برنامه

از سال 2018 ، موسسه گوته و صندوق پرنس کلاوس از هنرمندان و دست اندرکاران فرهنگی که در تقاطع هنر ، تغییر محیط زیست و بحران آب و هوا کار می کنند پشتیبانی می کنند – در مجموع از 54 طرح استثنایی از سراسر جهان پشتیبانی کرده است ، نمونه هایی از آنها در نمایشگاه آنلاین مرا به رودخانه Take Me To The River ببر نمایش داده شدند.

ما هم اکنون بر اساس این تجربه کار کرده و این برنامه جدید هیجان انگیز را ارائه می دهیم که از طریق آن تعهد مشترک خود را برای رسیدگی به شرایط اضطراری اقلیم تقویت کنیم.

این مربیگری 12 هنرمند و مجری فرهنگ فرهنگی نوظهور (8-15 سال تجربه حرفه ای مرتبط) با 4 مربی را گرد هم می آورد که همه آنها در یک برنامه یک ساله با هدف تسریع در انجام اقدامات فرهنگی درگیر و تقویت رهبری در سراسر رشته ها و مسائل زیست محیطی کار می کنند.

این 12 نفر هر کدام یک مجموعه کاری را تشکیل می دهند ، (یک گروه با ۸ تا ۱۵دسال تجربه را تشکیل می دهند) و در طول سال راهنمایی مربیگری را دریافت می کنند ، ایده ها را تبادل می کنند ، همکاری می کنند و به طور مشترک در عمل خود عمیق تر می شوند.

4 مربی که همه متخصصان تقاطع هنر و محیط هستند، شرکت کنندگان را در طول برنامه راهنمایی می کنند.

این برنامه شامل دو آزمایشگاه (دوره های مشاوره ای هفته ای ، یك نفر بصورت شخصی و یك نفر دیگر بصورت آنلاین) ، دوره های مستر كلاس آنلاین بصورت ماهانه و جلسات گروه های همسالان و یك برنامه جوایز و برنامه بازدیدكنندگان در آمستردام و برلین است.

هر شرکت کننده 6.000 یورو جایزه دریافت می کند تا روی مفهوم مجموعه کارهایی که در برنامه خود آورده اند کار کند ، 4.000 یورو اضافی هم برای همکاری با سایر شرکت کنندگان در دسترس است و هم اگر مفهوم آنها در فرآیند و نیازها تثبیت شود. بودجه اضافی برای تحقق بخشیدن به آن در اختیارشان قرار می گیرد.

اهداف برنامه منتورشیپ آلمان و هلند

ما از طریق این برنامه مشاوره قصد داریم:

  • حمایت از کارهای حیاتی و غیر متعارف توسط هنرمندان نوظهور که در زمینه های مختلف مربوط به محیط زیست ، بحران آب و هوا و عدالت اقلیمی کار می کنند.
  • رهبری افرادی را که کار هنری آنها باعث آگاهی و همدلی می شود تحریک کنند.
  • تسریع در عملکردهای هنری هنرمندان و دست اندرکاران فرهنگی که تعهد خود را برای ایجاد تغییرات پایدار از طریق فعالیت محیطی نشان می دهند
  • تبادل ، ارتباط معنی دار و یادگیری بین پزشکان درگیر را تسهیل کنید.
  • تقویت و تقویت چشم اندازهای جدید در مورد محیط زیست ، بحران آب و هوا و عدالت آب و هوا.
  • با این ابتکار ما از هنرمندان و دست اندرکاران فرهنگی از کشورهای شاغل و ساکن در کشورمان دعوت می کنیم که برای آینده خود از طریق شیوه های هنری آینده پرورشی در نظر بگیرند.

جدول زمانی: آخرین مهلت برای ارسال درخواست های پروژه 26 آگوست 2021 23:00 CEST است.

درباره انستیتو گوته

موسسه گوته آلمان


انستیتوی گوته موسسه فرهنگی جمهوری فدرال آلمان با گستره جهانی است. با داشتن 157 موسسه در 98 کشور ، دانش آلمان را در خارج از کشور ارتقا می دهد ، تبادل فرهنگی بین المللی را تشویق می کند و تصویری از آلمان معاصر را انتقال می دهد. روابط م Instسسه گوته با م institutionsسسات شریک در بسیاری از مکان های دیگر به آن حدود 1000 نقطه تماس در سراسر جهان می دهد.

برای ثبت نام در این برنامه جایزه منتورشیپ موسسه گوته اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×