رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

اقامت هنری موقت در اسکاتلند تمامی رشته ها

فراخوان اقامت هنری موقت در اسکاتلند تمامی رشته ها برای سال 2022 منتشر شد.

رشته های هنری
هنرهای کاربردی، معماری، سرپرستی، رقص، طراحی، دیجیتال، طراحی، آموزش، مد، فیلم، نصب، بین رشته‌ای، نقاشی، اجرا، عکاسی، چاپ، هنر عمومی، پژوهش، مجسمه‌ سازی، تمرین اجتماعی، هنر صوتی، منسوجات، ویدئو، هنرهای تجسمی، نویسندگی

Applied Arts, Architecture, Curating, Dance, Design, Digital, Drawing, Education, Fashion, Film, Installation, Interdisciplinary, Painting, Performance, Photography, Printmaking, Public Art, Research, Sculpture, Social Practice, Sound Art, Textiles, Video, Visual Arts, Writing

تسهیلاتی که به شما داده می شود


محل اقامت
اقامتگاه خصوصی و محل اقامت انفرادی مناسب برای کسانی که با همکاری یا شرکت با کودکان کار می کنند (لطفاً توجه داشته باشید که اقامتگاه های کوو پارک خود پذیرایی هستند و هر واحد به آشپزخانه اختصاصی خود مجهز است).


منابع مالی
450 پوند بودجه هفتگی. لطفا توجه داشته باشید: هزینه اقامت شامل مالیات بر ارزش افزوده است و توسط Cove Park به هنرمند قابل پرداخت است. انتصاب به صورت آزاد است و ساکنان مسئول پرداخت مالیات و بیمه ملی خود هستند.


مسافرت
علاوه بر هزینه اقامت، تا سقف 50 پوند برای هزینه های سفر به پارک کاو و از آن به ساکنان مستقر در اسکاتلند، تا 150 پوند برای کسانی که در سایر نقاط بریتانیا مستقر هستند، تا 250 پوند برای کسانی که در اتحادیه اروپا هستند، و تا 750 پوند برای کسانی که در بقیه جهان مستقر هستند.
دیگر
• یک واحد اقامتی در دسترس، با استودیوهای مجاور، واقع در بالای سایت ما و در مجاورت ساختمان جیکوبز. اگر این واحد برای شما ارجحیت دارد لطفا در محل درخواست یا در حین مصاحبه به ما اطلاع دهید. • استودیوی خصوصی، برای کسانی که تمرینات استودیویی دارند.

• فضای کاری و فضای ملاقات در ساختمان مشترک جیکوبز، که دارای کتابخانه، آشپزخانه و ناهارخوری با پلان باز، و خشک‌شویی است.

• Cove Park دارای تعداد محدودی از ابزار و تجهیزات اولیه است (لیستی از این ابزارها قبل از اقامت در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت) و ساکنان باید هر گونه تجهیزات یا مواد تخصصی را که نیاز دارند همراه داشته باشند. کوره 60 لیتری Cove Park در استودیو 2 قرار دارد و این فضا را می توان برای کسانی که در زمینه سرامیک کار می کنند رزرو کرد.

• دسترسی نامحدود به سایت 50 هکتاری.

جزییات فراخوان اقامت اسکاتلند

اقامتگاه‌های کوو پارک از تحقیقات، توسعه پروژه‌های موجود و جدید، همکاری، تمرین میان رشته‌ای و تولید کار و ایده‌های جدید پشتیبانی می‌کنند.

ما در هر زمان میزبان بین 12 تا 20 ساکن هستیم و تیم Cove Park پشتیبانی و مراقبت لازم را برای اطمینان از اینکه هر اقامتگاه تا حد امکان سازنده، جذاب و لذت بخش است، ارائه می دهد. همه هنرمندان ملی و بین‌المللی، دست اندرکاران فرهنگی و پژوهشگرانی که به صورت انفرادی و مشترک در تمامی اشکال هنری، در صنایع خلاق و در بین رشته‌ها کار می‌کنند، واجد شرایط درخواست هستند.

اقامتگاه های کوو پارک از افراد در هر مرحله از شغلشان حمایت می کند.

ما خوشحالیم که درخواست‌هایی را از کسانی که مایل به مشارکت در اولین تحقیق Cove Park در ارتباط با بحران زیست‌محیطی هستند، می‌پذیریم. این مدل مبتنی بر تحقیق – برای تولید کار بین رشته‌ای و هوش جمعی پیرامون نگرانی‌های شدید جهانی – بر این باور استوار است که تحقیقات هنری به‌طور منحصربه‌فردی برای بازگشایی برخی از حادترین مشکلات زمان ما قرار دارد، و اینکه قدرت دگرگون‌کننده هنر از طریق همکاری و تبادل با سایر رشته ها از جمله تحقیقات دانشگاهی و علمی تقویت می شود. در طول سال 2022 Cove Park فرصت هایی را برای ساکنان فراهم می کند تا در این تحقیق مشارکت کنند و فعالانه در آن مشارکت کنند.

ما از درخواست‌های کسانی که نیاز فوری به زمان، پشتیبانی و امکاناتی دارند که Cove Park می‌تواند برای توسعه کار خود ارائه دهد، استقبال می‌کنیم. ارائه یا شرکت در یک رویداد عمومی الزامی برای برنامه مالی ما نیست، اما ما مشتاقیم از کسانی که مایلند در جامعه ای از هنرمندان، متخصصان خلاق و پژوهشگران کار کنند و به آنها کمک کنند و از تجربه بهره مند شوند حمایت کنیم.

کار در کنار افراد و همکاران از طیف گسترده ای از زمینه ها و تخصص ها. برای تسهیل تبادل، بحث و همکاری، Cove Park فرصت‌هایی را برای ساکنان فراهم می‌کند تا در طول دوره اقامت خود با یکدیگر ملاقات کنند و در رویدادهای غیررسمی، شام، گفتگو، بازدید از استودیو و نمایش‌ها شرکت کنند.

برنامه تامین مالی ما همچنین شامل یک اقامت اولیه برای یک هنرمند تجسمی مستقر در اسکاتلند (چهار هفته)، تعدادی اقامتگاه یک به یک، برای هنرمندان و متخصصان فرهنگی است که مایل به کار در کنار یک محقق یا متخصص در زمینه دیگری هستند.

از جمله علوم انسانی و علوم (حداکثر مدت دو هفته)، و اقامتگاه های جدید Associates، برای اعضای برنامه همکاران Cove Park، مجموعه جدیدی از فرصت ها، رویدادها و پروژه هایی که حمایت مستمری را برای ساکنان سابق ما ارائه می دهد.

اقامت های فوق بین آوریل 2022 و مارس 2023 انجام خواهند شد.

در این مدت تاریخ های اقامت قابل مذاکره است. Cove Park از پذیرایی از متقاضیان مستقر در بریتانیا که علاقه مند به اقامت کوتاه تر (2 تا 4 هفته) هستند خوشحال است، اما ما همچنین از درخواست های متقاضیان در دوره های زمانی طولانی تر (4 تا 12 هفته) استقبال می کنیم. ما متقاضیان بین المللی را تشویق می کنیم که برای اقامت حداقل 4 هفته ای و حداکثر 12 هفته ای اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز
رزومه
آثار هنری / نمونه کارها
بیانیه هنرمند

مهلت ثبت نام تا 29 آذز 1400 است.

برای ثبت نام در اقامت هنری موقت در اسکاتلند تمامی رشته ها اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×