رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

اقامت هنری دو ساله در آمستردام (هلند)

فراخوان اقامت هنری دو ساله در آمستردام (هلند)  Rijksakademie 2024/2025 منتشر شد.

بین 1 سپتامبر و 1 اکتبر 2023، هنرمندان علاقه مند می توانند برای اقامت Rijksakademie که از سپتامبر 2024 شروع می شود، درخواست دهند.

این فراخوان، برنامه ای پسا آکادمیک (برای فارغ التحصیلان ) با هدف فراهم کردن فضایی برای تحقیق، تأمل، آزمایش و تبادل، اقامتی ارائه می دهد.

Rijksakademie از برنامه های هنرمندان برای توسعه آثار خود در دوره های یک یا دو ساله در آمستردام استقبال می کند.

نوشته های مشابه

 

Rijksakademie جامعه ای از هنرمندان  بین المللی، چند رشته ای، تجربی و منتقدانه را در خود جای داده است.

ساکنان با یک استودیو، بودجه کاری، و کمک هزینه حمایت می شوند و از مجموعه ای از فرصت ها برای تبادل، از جمله گفتگوی یک به یک و بازدید از طیف گسترده ای از متخصصان برجسته هنری بهره مند می شوند.

آنها به کارگاه های فنی و همچنین کتابخانه وسیع و مجموعه تاریخی دسترسی دارند. راهنمایی توسط متخصصان فنی وجود دارد که رویکردهای عملی، نوآورانه و مشارکتی را برای ساختن پرورش می دهند.

شرایط فراخوان

ما از شما می‌خواهیم رشته/حوزه‌ای را انتخاب کنید که می‌خواهید در آن درخواست را ارایه کنید.

 

شما می توانید بین:

 

نقاشی / گرافیک / طراحی

مجسمه سازی/نصب

ویدئو/فیلم/صدا/دیجیتال/عکاسی

 

 

یکی یا همه را انتخاب کنید.

 

محدودیت سنی بین ۲۵ تا ۳۵ سال وجود دارد.

هنرمندان منتخب معمولاً تحصیلات کارشناسی یا کارشناسی و کارشناسی ارشد را به پایان رسانده اند، اما هیچ پیش نیازی برای گذراندن یک آموزش رسمی هنری وجود ندارد. متقاضیانی که تحصیلات BA یا BA و MA را به پایان رسانده اند باید حداقل 2 سال قبل از درخواست تحصیلات خود را به پایان رسانده باشند و قبل از شروع اقامت در Rijksakademie حداقل 2-3 سال فعالیت حرفه ای مستقل داشته باشند.

متقاضیانی که تحصیلات لیسانس یا کارشناسی و کارشناسی ارشد را به پایان نرسانده اند باید قبل از شروع اقامت در Rijksakademie حداقل 2-3 سال فعالیت حرفه ای مستقل داشته باشند.

Rijksakademie به طور متوسط ​​هر سال 22 هنرمند را انتخاب می کند: نیمی از آنها از هلند و نیمی دیگر از همه کشورهای دیگر می آیند.

هزینه ها

هزینه درخواست

مبلغ غیر قابل استرداد 50 یورو دریافت می شود

هزینه مشارکت
هر هنرمند مقیم منتخب باید سالانه هزینه مشارکت پرداخت کند. هزینه مشارکت برای همه هنرمندان مقیم 1875 یورو در سال است که قبل از شروع سال اقامت دریافت می شود.

معافیت

هر هنرمند مقیم منتخب مبلغ 14000 یورو کمک هزینه دریافت می کند که به صورت اقساط ماهانه پرداخت می شود. لطفاً توجه داشته باشید که این کمک هزینه برای یک فرد در آمستردام یک استاندارد بسیار اساسی زندگی را فراهم می کند.

فلوشیپ

برای هر هنرمندی که در برنامه پذیرفته می‌شود، Rijksakademie باید فلوشیپی دریافت کند که 1/3 هزینه اقامت هنرمند را پوشش می‌دهد.

به منظور جمع آوری بودجه لازم برای تشکیل بودجه سالانه، Rijksakademie از همه هنرمندان مقیم کمک می خواهد تا با کمک به ما برای جمع آوری کمک هزینه تحصیلی 16500 یورو در سال، در اقامت خود مشارکت کنند.

ما می دانیم که برخی از هنرمندان مقیم به سختی می توانند یک کمک هزینه تحصیلی دریافت کنند و ممکن است امکان پذیر نباشد. این بر جایگاه شما در Rijksakademie تأثیری نخواهد گذاشت، اما ما از شما درخواست می کنیم که تلاش کنید و این را با ارائه چندین برنامه رد شده برای اثبات تلاش شما اثبات کنید.

برای ارسال درخواست به اقامت هنری دو ساله در آمستردام (هلند) اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×