رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان اقامت هنری Platform فنلاند

فراخوان اقامت هنری Platform فنلاند منتشر شد.

مهلت ارسال درخواست ۷ مرداد است.

ما از اعلام فراخوان برای اقامت هنرمندان در طول سال 2025 هیجان زده هستیم! این اقامتگاه با محوریت موضوع «شنیده‌ها»، هنرمندان را دعوت می‌کند تا به خلق اثر هنری دریاره اطلاعات تأیید نشده، شایعات و سوء تفاهم‌ها بپردازند و چگونگی تأثیر این روایت‌ها بر جامعه، فرهنگ و ادراکات فردی را بررسی کنند.

در جامعه امروزی، تصاویر غالباً بر نحوه ارتباط ما با اطلاعات بستگی دارند. با این حال، به عنوان هنرمند، ما این قدرت را داریم که این هنجار را به چالش بکشیم.

آیا می توانیم از خلق بصری فراتر برویم و از حواس دیگر برای انتشار اطلاعات استفاده کنیم؟ هدف ما ایجاد ارتباط با دنیا از طریق کارمان است. چگونه می‌توانیم ارتباط را از طریق حواس مختلف تقویت کنیم و بررسی کنیم که چگونه تحریک حواس جدید می‌تواند پیام‌هایی را که قصد انتقال آن‌ها را داریم روشن یا تحریف کند؟

نوشته های مشابه

اقامتگاه «شنیده‌ها» بستری منحصربه‌فرد برای هنرمندان فراهم می‌کند تا درباره ماهیت و تأثیر شنیده‌ها، اطلاعات تأیید نشده و دروغ‌ها تحقیق و تأمل کنند و چگونگی ارتباط ما از طریق هنرمان را بررسی کنند.

این اقامتگاه برای هنرمندان رشته‌های مختلف هنری باز است. اگر منتقد هنری هستید، منتظر فراخوان منتقدان هنری ما در پاییز امسال باشید.

امکانات رزیدنسی

ما اقامت، هزینه‌های سفر (یک سفر رفت و برگشت، ارزان‌ترین سفر) و کمک هزینه کاری (بر اساس دستمزد روزانه، تقریباً 300 یورو در هفته) ارائه می‌کنیم.

ما همچنین یک بودجه تولید کوچک 1000 یورو ارائه می دهیم که هنرمند می‌تواند با ارائه رسید خرید، که به طور خاص به پروژه تولید شده در طول اقامت مرتبط است، آن را دریافت کند.

آپارتمان در نزدیکی مرکز شهر در Vaasa واقع شده است و با هیچ کس دیگری مشترک نیست.

یک دوچرخه، مجموعه ای از ابزار و تجهیزات در دسترس هنرمند وجود دارد. دسترسی به پهنای باند بی سیم در آپارتمان وجود دارد.

پلتفرم در حال حاضر دارای استودیو نیست، با این حال یک فضای پروژه در مرکز شهر در دسترس است. در پروژه های برنامه ریزی شده باید این مورد در نظر گرفته شود، در صورت نیاز می توان فضا را اجاره یا قرض کرد برای تحقق پروژه و باید از قبل با آن مذاکره شود.

به هنرمند یک فرد ارتباط داده می شود که مسئولیت هماهنگی های لازم را بر عهده دارد، در صورت نیاز به کمک اضافی، باید از قبل با آن موافقت شود.

فراخوان اقامت هنری Platform فنلاند

موارد ارسالی

لطفا موارد زیر را در پی دی اف (در مجموع یک پی دی اف!) قرار دهید:

1. یک طرح غیررسمی پروژه و انگیزه نامه، حداکثر 1 صفحه. هدف نامه باید توصیف نوع پروژه ای باشد که تصور می کنید در Vaasa انجام دهید، انگیزه شما برای درخواست این اقامت، انتظارات شما و نحوه ارتباط پروژه یا پروژه های قبلی شما با موضوع امسال. برنامه پروژه همچنین باید شامل دوره زمانی مورد نظر شما و چند ماه باشد که می‌خواهید در طول سال 2025 بمانید.  همچنین بیان کنید که آیا دوره زمانی مربوط به پروژه است یا خیر و همچنین مشخص کنید که چه زمانی برای شما مناسب نیست.

ما به دنبال هنرمندانی هستیم که تا 3 ماه بمانند، اما به درخواست های 1 تا 2 ماهه نیز رسیدگی می شود. به صورت دو نفره نیز می توانند درخواست دهند.

2. توضیحات و تصاویر 5 پروژه یا آثار هنری قبلی. برای ویدیوها، لطفاً پیوندهای مستقیم به وب سایت ها در PDF اضافه کنید.

3. رزومه حداکثر دو صفحه شامل: نام، تاریخ و محل تولد، مکان فعلی و همچنین ایمیل و شماره تلفن.

فایل ارسالی نباید بیش از 12 صفحه و 5 مگابایت را اشغال کند.

فراخوان اقامت هنری Platform فنلاند

● برای ثبت نام در مسابقه های جهانی با ما تماس بگیرید:‌

 

📱 09303420616

🟢 ارسال اثرتان را ما انجام می دهیم!

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید.

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا