رزیدنسی، فاند و فرصت شغلیفراخوان ادبی

فراخوان اقامت ادبی شهر ادبیات بوچئون کره جنوبی

Bucheon City of Literature Residency

فراخوان اقامت ادبی در شهر ادبیات بوچئون کره جنوبی منتشر شد. Bucheon City of Literature Residency

مهلت تا 30 مهرماه 21 اکتبر 2024 است.

برنامه اقامت ادبی شهر ادبیات بوچون به 2 نویسنده، شاعر، مترجم و رمان نویس این فرصت را می دهد که هفت هفته را در بوچئون سپری کنند و روی یک نسخه اثرشان کار کنند.

هنرمندان منتخب، بیشتر وقت خود را صرف کار روی پروژه خود می کنند و مدتی نیز به شرکت در فعالیت های محلی اختصاص می یابد که توسط افسر مسکونی شهر ادبیات بوچون شخصی سازی می شود. این اقامت برای افرادی مناسب است که هیجان‌زده هستند و ارزش تبادل فرهنگی را درک می‌کنند.

شرکت در این اقامتگاه برای تمامی نویسندگان، مترجمان و رمان‌نویسان گرافیکی که در شهرهای خلاق یونسکو زندگی می‌کنند و حداقل یک اثر منتشر شده دارند، که می‌تواند در هر ژانری (داستان، شعر، ترجمه، کمیک و غیره) باشد، آزاد است.

نوشته های مشابه

توجه ویژه به کسانی که کار می کنند یا تجربه زندگی در خارج از کشور دارند و کسانی که هنرمندان کمیک و رمان های گرافیکی هستند، خواهد بود.

شرایط فراخوان ادبی

شهرهای خلاق یونسکو در ایران شامل : اصفهان، رشت، بندر عباس و سنندج هستند.

متقاضیان باید به زبان کره ای یا انگلیسی صحبت کنند و به ادبیات و فرهنگ کره علاقه داشته باشند. در طول دوره اقامت، از ساکنان انتظار می‌رود که یک مقاله یا کمیک استریپ چهار صفحه‌ای درباره زندگی در بوچئون، کره یا فرهنگ کره تهیه کند و حداقل در یک رویداد ادبی محلی شرکت کند.

شهر ادبیات از سال 2017، بوچئون شهری زیبا است که به خاطر جشنواره کتاب شهر بوچئون معروف است و شبکه باورنکردنی آن از 128 کتابخانه، شامل 13 کتابخانه شهری، 21 کتابخانه عمومی کوچک، 70 کتابخانه خصوصی کوچک که توسط شهروندان اداره می شود، 18 کتابخانه مینیاتوری. کتابخانه‌هایی که در مکان‌هایی مانند بازارها و ادارات ساخته شده‌اند، ۲ کتابخانه هوشمند که به‌طور خودکار در ایستگاه‌های مترو کار می‌کنند، و ۴ کتابخانه دانشگاهی که برای عموم باز هستند.

این رزیدنسی شامل:

  • اقامت هفت هفته ای در شهر ادبیات بوچئون
  • اقامت در اقامتگاه بوچئون
  • بلیط پرواز رفت و برگشت و سواری از/به فرودگاه
  • یک فرد که مسئول برنامه ریزی جلسات و رویدادها است و به مشارکت در زندگی فرهنگی محلی کمک می کند.

برای درخواست لطفا فرم درخواست تکمیل شده، رزومه، توصیه نامه (اختیاری) و گزیده ای از متن منتشر شده (به زبان اصلی یا انگلیسی) را ارسال کنید که بیش از 2 صفحه نباشد.

● برای ثبت نام در مسابقه های جهانی با ما تماس بگیرید:‌📱 09303420616

🟢 ارسال اثرتان را ما انجام می دهیم!

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید.

فراخوان اقامت ادبی شهر ادبیات بوچئون کره جنوبی

Bucheon City of Literature Residency

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا