رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

اقامت هنری GlogauAIR در برلین

فراخوان اقامت هنری GlogauAIR در برلین آلمان منتشر شد.

مهلت ارسال درخواست تا ۷ سپتامبر ۱۷ شهریور است.

13 هنرمند بین‌المللی، با پیشینه‌های اجتماعی و جغرافیایی متنوع، با شرکت در یک اقامت در GlogauAIR در برلین، از حمایت سرپرستی، پشتیبانی فنی برخوردار می‌شوند و کار خود را در یک جامعه پویا توسعه می‌دهند. در همان زمان آنها با فرهنگ و چشم انداز جدید آشنا می شوند و از برلین که به دلیل فرهنگ معاصر خود مشهور است، تأثیر می گیرند.

در طول اقامت، هر هنرمند یک استودیوی در GlogauAIR را اشغال می‌کند و این فرصت را دارد که کاملاً خود را در یک فرآیند خلاقانه غوطه‌ور کند و همچنین ایده‌ها و نظرات خود را با هنرمندان دیگر در محل اقامت به اشتراک بگذارد.

مدت اقامت
توجه داشته باشید که هنرمندان ملزم به ارائه کار و حضور در هر استودیو در دوره اقامت خود هستند. عدم رعایت این شرط می تواند به صلاحدید GlogauAIR هزینه هایی معادل کل ضمانت سپرده اجاره را در پی داشته باشد.

نوشته های مشابه

3 ماه (ژانويه – مارس 2025)
3 ماه (آوریل – ژوئن 2025)

موارد ارسالی:

لطفاً یک بیانیه کوتاه در مورد خود و عملکرد خود بنویسید. این متن باید توضیح دهد، توجیه کند، گسترش دهد، و/یا متنی از کار شما بسازد تا بتوانیم شما را به عنوان یک هنرمند بهتر درک کنیم. (حداکثر 600 کاراکتر)

یک CV خلاصه شده (حداکثر 600 نویسه)

 

۱ تا ۳ تصویر از کار خود آپلود کنید. فرمت های پذیرفته شده jpg، gif و png هستند.انواع فایل های پذیرفته شده: jpg، gif، png، حداکثر. حجم فایل: حداکثر 2 مگابایت فایل ها: 3.

شرح پروژه ای را که می خواهید در طول اقامت خود در GlogauAIR توسعه دهید بنویسید. علاقه خود را به دنبال اقامت در GlogauAIR، در شهر برلین و آنچه که برای فعالیت هنری شما به ارمغان می آورد (حداکثر 600 کاراکتر) مشخص کنید.

شما می توانید یک فایل (ورد doc یا pdf) با نمونه کارها یا یک پروپوزال دقیق تر برای پشتیبانی از توضیحات خود در مورد پروژه آپلود کنید. (۲ مگابایت)

هزینه ثبت درخواست رایگان است.

در صورت پذیرش هزینه‌ها به شرح زیر است:

Residency costs • Accommodation 700 € / month. The studio rent is the same, regardless of the size of the studio. The rental fee includes the use of the studio, as well as the fully equipped shared kitchens, bathrooms, and our garden. * If you are attending as an artistic duo, the rental fee is 900 € / month. • Program Fee 1.500 € per quarter (paid 1 month in advance of arrival). • Deposit guarantee 1.000 € Mandatory payment to book the studio and confirm participation in the program. This amount is refunded within 30 days once the artist has finished the residency and leaves the studio space in the same initial condition.

رشته های  هنری

  •   نقاشی
  •  طراحی
  •   کلاژ
  •   مجسمه سازی
  •   نصب و راه اندازی
  •   عکس
  •  ویدئو
  •   صدا
  •   اجرا پرفورمنس
  •   رسانه جدید

 

فراخوان اقامت هنری GlogauAIR در برلین آلمان منتشر شد.

● برای ثبت نام در مسابقه های جهانی با ما تماس بگیرید:‌

📱 09303420616

🟢 ارسال اثرتان را ما انجام می دهیم!

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید.

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا