جوایز بین المللی هویت بصری (IVIA)
اکنون در هفتمین سال جوایز بین المللی هویت بصری (IVIA) یک رقابت جهانی است که مورد علاقه آژانس ها و طراحان مستقل قرار گرفته است.
با 21 دسته متنوع ، فرصت زیادی برای به اشتراک گذاشتن پروژه و برندسازی شما با جهان وجود دارد.
جوایز با چشم انداز روشن تأسیس شد تا فرصتی برابر برای همه انواع اثز ، از طراح آزاد ، از طریق استودیوهای طراحی کوچک و آژانس های بزرگتر مارک تجاری فراهم شود.
هر اثر ورودی در برابر موارد ارسالی در دسته بندی خود ارزیابی می شود.
بنابراین ورودی های مراقبت های بهداشتی به عنوان مثال در مقابل سایر ورودی های بهداشتی قرار می گیرد.
این همچنین بدان معنی است که کار شما شانس بیشتری برای پیروزی دارد ، زیرا با سایر ورودی های IVIA رقابت نمی کند.
بیست و یک دسته رقابت برای سال 2020 عبارتند از:
ساخت
مقصد
ورزش
سرگرمی
فن آوری
ارتباطات از راه دور
انرژی / آب و برق
محصولات مصرفی
بخش عمومی
دانشجو
رسانه و نشر
حمل و نقل و خودرو
مراقبت های بهداشتی
خدمات مالی
غذا و نوشیدنی
رستوران ها ، مهمان نوازی ، مسافرت و اوقات فراغت
خرده فروشی
خیریه و غیرانتفاعی
خدمات حرفه ای
روش
مشاور املاک
گذشته از لبخند گرم رضایت بخش وقتی فهمید که برنده شده اید ، مزایای زیادی برای ورود به این رویداد وجود دارد!
کسب یک جایزه می تواند فرصتهای عالی برای روابط عمومی و بازاریابی فراهم کند ،
اعتبار خدمات شما را ارتقا می بخشد و در ضمن انگیزه دادن به همکاران موجود ، می توانید به تیم خود افراد جدید جذب کنید.
جوایز بین المللی هویت بصری (IVIA) 2020 – هزینه های ورودی
هزینه دانشجویی مارس / آوریل 50 پوند برای هر ورودی + مالیات بر ارزش افزوده انگلیس است.
هزینه استاندارد مارس / آوریل 70 پوند برای هر ورودی + مالیات بر ارزش افزوده انگلیس است.
هزینه ورود در طول سال افزایش می یابد.
هرچه زودتر ثبت نام شوید ، بیشتر در هزینه صرفه جویی می کنید.
مهلت ثبت نام
31 اکتبر 2020
اعلام نتایج
اواخر سال 2020
برای ثبت نام در جوایز بین المللی هویت بصری (IVIA) می توانید از خدمات متنوع ما استفاده کنید.
اگر نیاز به ترجمه و یا تکمیل فرم دارید این سرویس را تهیه کنید. مشاورین ما در اسرع وقت شما را در این مسابقه ثبت نام خواهند کرد.
همچنین می توانید از خدمات مشاوره ای ما پیش از ثبت نام استفاده کنید.
توجه:
در عین حال که سلام ثبت نام! سعی دارد با برسی دقیق فراخوان ها از میزان اعتبار جشنواره و برگزار کننده آن اطمینان حاصل کند
اما انتشار فراخوان ها به معنی تایید آنها نیست و هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم تعهد برگزارکننده جشنواره ندارد.