جشنواره های موسیقی

مسابقه آهنگسازی بازل Basel 2025

Basel Composition Competition

پنجمین دوره مسابقه آهنگسازی بازل (BCC) سوئیس از 30 ژانویه تا 2 فوریه 2025 برگزار خواهد شد.

 

آهنگسازان می توانند تا 13 سپتامبر 2024 (۲۳ شهریور) ثبت نام کنند.

باید اثر جدیدی را که قبلاً اجرا نشده باشد برای ارکستر مجلسی یا سمفونیک ارسال کنند.

نوشته های مشابه

هیئت داوران طراز اول متشکل از رئیس هیئت داوران و آهنگساز مایکل جارل و همچنین آهنگسازان مشهور بین المللی لیزا لیم، آگوستا رید توماس، آندریا ال. اسکارتازینی و مدیر بنیاد پل ساچر دکتر فلوریان بستورن است.

این هیآت پس از پایان مهلت ارسال آثار، ده تا دوازده آهنگ را انتخاب می کند که در 30 سپتامبر اعلام می شود. در فوریه 2025، ارکستر مجلسی بازل، ارکستر سمفونیک بازل و سینفونیتا بازل آثار را در مرکز موسیقی و فرهنگی دان بوسکو در بازل اجرا خواهند کرد.

از سه تا چهار آهنگ برتر در کنسرت نهایی در 2 فوریه 2025 تقدیر خواهد شد و مجموعاً 100000 فرانک فرانک، از جمله جایزه تماشاگران، که برای اولین بار در سال 2025 اهدا می شود، دریافت خواهند کرد. در سال های اخیر، ویکتور ایبارا ( 2017)، بنجامین شوئر (2019)، ییگینگ ژو (2021) و لئوناردو سیلوا (2023) جایزه اول را دریافت کردند.

این مسابقه با یاد رهبر ارکستر شهر بازل، پل ساچر، که در سال 1999 درگذشت، BCC قصد دارد هیجان‌انگیزترین آهنگسازان قرن بیست و یکم را به بازل بیاورد.

با همکاری بنیاد پل ساکر، Artistic Management GmbH مسابقه بین المللی آهنگسازی را برای اولین بار در سال 2017 به سرپرستی رئیس هیئت داوران ولفگانگ ریم برگزار کرد.

به ندرت هیچ موسیقیدان دیگری به اندازه پل ساچر بر زندگی موسیقی شهر بازل تأثیر گذاشته است. او به‌عنوان رهبر ارکستر، سفارش‌دهنده آهنگ‌های جدید، و به‌عنوان حامی و عضو کمیته‌ها و مؤسسات متعدد، از جهات مختلف خود را وقف موسیقی معاصر قرن خود کرد. آثاری مانند «موسیقی برای سازهای زهی، ضربی و سلستا» بلا بارتوک، «Toccata e due canzoni» بوهوسلاو مارتینی، «کنسرتو en ré» ایگور استراوینسکی و «سمفونی شماره 4» آرتور هونگر به سفارش پل ساچر ساخته شد. در سال 1973 او بنیاد پل ساکر را تأسیس کرد و بعداً آن را به عنوان یک موسسه تحقیقاتی با جایگاه بین المللی تبدیل کرد.

مسابقه آهنگسازی بازل

هزینه ورودی CHF 55

➢ برای ارسال درخواست جهت شرکت  در این مسابقه با ما تماس بگیرید:

09303420616

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×