فراخوان جایزه طراحی برند و طراحی ارتباطات 2022
فراخوان جایزه طراحی Red Dot: برند ها و طراحی ارتباطات 2022
سال گذشته به ما آموخته است که زمان بحران با تغییرات اساسی مرتبط است که بر زندگی ما تأثیر می گذارد.
با این حال ، چالش این است که از این دوره آشفتگی برای تفکر خارج از چارچوب و زیر سوال بردن وضع موجود استفاده کنید.
به طور خاص در بخش خلاقیت ، این روش می تواند منجر به ظهور با سرعت فوق العاده سریع پروژه های برجسته شود که سهم ارزشمندی در توسعه دارند.
به عنوان مثال ، فن آوری ها به منظور بهینه سازی فرایندها ، ارتباطات و تعاملات ، مورد استفاده و استفاده مجدد قرار می گیرند.
راه حل های دیجیتال که این مسائل را برطرف می کنند می توانند در دسته تازه معرفی شده مسابقه با عنوان “راه حل های دیجیتال” “Digital Solutions”ارسال شوند.
علاوه بر این ، هنوز ۱۷ دسته مسابقه طبق معمول گذشته وجود دارد که در آنها طراحی ارتباطات مطرح است. این موارد از “تبلیغات” و “تایپوگرافی” تا “طراحی صدا” متفاوت است.
این ایده که تغییر می تواند زمینه ساز فرصت ها باشد ، برای برندها نیز صادق است.
به هر حال ، برندی که تکامل می یابد و با نیازهای مشتری مداوم تغییر می کند ، یکی از عوامل اصلی موفقیت شرکت است.
از “Automotive” و “Retail” تا “Technology” و “Telecommunications” می توانید از 37 بخش انتخاب نام تجاری خود را انتخاب کنید.
جایزه Red Dot Award: Brands & Communication Design 2021 برای آژانس ها ، طراحان و شرکت ها از سراسر جهان آزاد است.
لطفا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مراجعه کنید.
جایزه Red Dot: مارک ها و طراحی ارتباطات 2021 –
هزینه های ورودی
هزینه های ورودی بسته به تاریخ ثبت نام متفاوت است.
طراحی ارتباطات
زود – ۱۹۵ یورو
منظم – ۲6۵ یورو
Latecomer – 350 یورو
مارک های تجاری
زود – ۴۰۰ یورو
منظم – ۵۰۰ یورو
Latecomer – 600 یورو
مهلت ثبت نام 17 ژوئن 2022 خواهد بود.
برای ثبت نام در فراخوان جایزه طراحی Red Dot: برند ها و طراحی ارتباطات 2022 با ما تماس بگیرید و یا اینجا کلیک کنید.