رزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

فراخوان رزیدنسی هنری هایاما ژاپن

فراخوان رزیدنسی هنری هایاما ژاپن 2025 منتشر شد.

آخرین مهلت ارسال درخواست  ۳۰ سپتامبر ۹ مهرماه است.

ماموریت Hayama Artist Residency این است که هنرمندان تجسمی از سراسر جهان را با فرهنگ ژاپن آشنا کند و به آنها فرصتی دهد تا اولین نمایشگاه گالری خود را در ژاپن برگزار کنند. تاریخ های اقامت از 1 تا 30 ژوئن 2025 می باشد.

این یک اقامت 4 هفته ای در یک شهر کوچک و ساحلی ژاپن در استان کاناگاوا، در مرکز هونشو، ژاپن است.

لطفاً توجه داشته باشید: آخرین مهلت درخواست در 30 سپتامبر 2024 ساعت 11:59 شب به وقت شرقی است.

نوشته های مشابه

نحوه ارسال درخواست

ارسال درخواست برای برنامه Hayama Artist Residency برای هر هنرمند بصری بالای 21 سال که در هر مدیومی در هر نقطه از جهان کار می کند، صرف نظر از نژاد، جنسیت، فرهنگ یا مذهب امکان پذیر است.

ما در حال حاضر فقط می‌توانیم درخواست‌ها را به زبان انگلیسی بپذیریم. هدف ما ارائه برنامه های کاربردی به زبان های دیگر در آینده است.

اگر برای اقامت انتخاب شده باشید، یک پرواز رفت و برگشت به فرودگاه بین المللی ناریتا (ناریتا) یا فرودگاه بین المللی توکیو (هاندا) و اقامتگاه های مشترک به مدت 4 هفته دریافت خواهید کرد. هر هنرمند در محل اقامت هفتگی 200 دلار آمریکا برای وعده های غذایی و حمل و نقل محلی دریافت می کند. برای متقاضیانی که برای اولین بار اقدام می کنند، هزینه درخواست 95.00 دلار آمریکا وجود دارد. درخواست شما توسط مدیر و کمیته انتخاب ما – گروهی از متصدیان بین المللی و متخصصان هنر – بررسی می شود.

اگر برای اقامت انتخاب بشوید، یک پرواز رفت و برگشت به فرودگاه بین‌المللی ناریتا (ناریتا) یا فرودگاه بین‌المللی توکیو (هاندا)، اقامت مشترک با یک هنرمند دیگر به مدت 4 هفته، و هزینه هفتگی 200 دلار دریافت خواهید کرد. برای وعده های غذایی و حمل و نقل محلی پس از ورود به ژاپن، یکی از کارکنان ما در فرودگاه با شما روبرو می شوید و شما را به محل اقامتتان در هتل آمی هایما می رساند.

هنرمندان ملزم به خلق آثار جدید در طول دوره اقامت نیستند.

هزینه ورودی ۹۵ دلار است.

فراخوان رزیدنسی هنری هایاما ژاپن

● برای ثبت نام و پرداخت ارزی این مسابقه جهانی با ما تماس بگیرید:‌

📱 09303420616

 

🟢 ارسال اثرتان را ما انجام می دهیم!

➢ شما می‌توانید برای آماده‌سازی موارد موردنیاز برای ثبت‌نام، پرداخت ارزی و ترجمه از خدمات تخصصی مجموعه‌ی ما استفاده کنید.

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا