خبرهاپذیرش ها

راهیابی مستند بازگشت فلامینگوها به جشنواره فیلم HECare کانادا

مستند بازگشت فلامینگوها در پنجمین اکران خود در جشنواره بین‌المللی فیلم HECare کانادا حضور خواهد داشت.

دریچه سینما_ جشنواره HECare یکی از رویدادهای فرهنگی پیش‌رو در کانادا است که به کاوش در موضوعات حقوق بشر و مراقبت از محیط زیست به واسطه‌ی سینما می‌پردازد. پنجمین دوره‌ی این رویداد رقابتی در تاریخ 26 تا 28 سپتامبر برگزار می‌شود.

مستند بازگشت فلامینگوها روایت‌گری تراژدی‌ است که از سال ۸۶ شروع شد. ماجرای فلامینگوهای تالاب بختگان؛ حکایت نبرد نابرابر است جنگ بین خشکسالی، تغییر اقلیم و دستکاری بشر در حیات وحش.

مستند بازگشت فلامینگوها پیش از این در ششمین جشنواره مستند تلویزیونی موفق به کسب سه دیپلم افتخار در بخش‌های پژوهش، کارگردانی و تهیه‌کنندگی شد. در جشنواره تخصصی پاک کن موفق به کسب مقام دوم کارگردانی در بخش مستند گردید و در شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.  این فیلم همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم طبیعت و حیات وحش واسا فنلاند حضور داشته است.

لیست عوامل:

کارگردان: محمد جواد آرمان مهر و سید حسین آزادی، پژوهشگر: محمدجواد آرمان مهر، فیلم‌بردار: محمد جواد آرمان مهر، تدوینگر: سید حسین آزادی، صدابردار: علی آتش افروز، صداگذار: سید حسین آزادی، تهیه‌کننده: محمد جواد آرمان مهر

گروه دریچه سینما، مسئولیت پخش بین‌المللی این اثر را به عهده دارند.‌‌‌

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا