راهنمای طراحی پوستر فیلم مناسب بازار جهانی
تعداد زیادی از فیلمسازان در طراحی پوستر فیلم مناسب بازارهای جهانی اشتباهات رایجی دارند.
در این نوشته به صورت اختصاصی مواردی را بیان می کنیم.
شما همچنین می توانید با کلیک بر روی این لینک سفارش طراحی پوستر را به ما بسپارید.
دستورالعمل های طراحی پوستر
پوسترها دارایی های ویژه ای در بازار هستند. اولین تماس بصری خریدار یا جشنواره پوستر می تواند باشد.
در طراحی پوستر فیلم این نکات را رعایت کنید:
پوسترها باید در نسبت ابعاد 2: 3 باشند.
اگر پوسترهایی ارائه می شوند که در نسبت ابعاد 2: 3 نیستند ، ممکن است لازم باشد تصاویر را برش دهیم تا متناسب با نسبت ابعاد 2: 3 بشوند.
ما توصیه می کنیم پوسترها با رزولوشن حداقل 1280×1920 ارائه شوند.
حداقل کیفیت ناشی از محدودیت در بازار نیز 345 در 290 است.
نمونه پوستر فیلم
ما سه نمونه از پوستر داریم که در زیر مشاهده می کنید :
یکی با نسبت ابعاد صحیح 2: 3 ؛ یکی که بلندتر است و یکی از آن گسترده تر است.
یکی از راه های حل اختلاف نسبت ابعاد دو پوستر بالا ، می توانیم به راحتی فایل ها را برش دهیم تا متناسب بشوند.
اما این توصیه نمی شود زیرا ممکن است منجر به از دست رفتن اطلاعات درون پوستر شود.
گزینه دیگر این است که تصاویر را با افزایش عرض یا ارتفاع متناسب با نسبت ابعاد 2: 3 کرده و فضای خالی جدید را پر کنید.
یعنی پوستر را دارای حاشیه سفید کنید تا نسبت ابعاد دو به سه رعایت شود.
همراه با پوسترها ، کارهای هنری دیگری مانند عکسهای صحنه یا سایر پوسترها / تصاویر تبلیغاتی در افزایش دیده شدن اثر شما مفید خواهند بود.
محدودیت کمتری در اندازه گذاری این نوع مواد تبلیغی وجود دارد.
تصاویر باید از فرمت استاندارد تصویر (به عنوان مثال JPG یا PNG) و از هر نسبت ابعادی برخوردار باشند.
توصیه می شود متناسب با نسبت ابعاد 16: 9 (برای HD) یا 4: 3 (برای SD) باشند و حداقل رزولوشن آن به ترتیب 2560×1440 یا 1200×900 باشد.