فراخوان جوایز طراحی لندن 2024 منتشر شد. مسابقهای بین المللی که طرح های خلاق را حمایت و به نمایش می گذارد، اخیراً برای شرکت در فصل دوم خود با دعوت از طراحان محصول، معماران، طراحان داخلی، گرافیک باز شده است. طراحان، طراحان UX / UI و هر طراح با هر سابقه ای در آن می توانند شرکت کنند.
مهلت ارسال تا 6 دسامبر 16 آذر است.
توضیح کوتاه
جوایز طراحی لندن اکنون در فصل دوم خود که با همکاری جوایز بین المللی (IAA) ایجاد شده است، برای شرکت در این مسابقه از شما دعوت می کند!
جوایز طراحی لندن که نمایشی از گذشته و آینده است، یک مسابقه بینالمللی است که طرحهای استثنایی و پروژههای خلاقانه برجسته را از سراسر جهان به نمایش می گذارد.
سازماندهنده از طراحان محصول، معماران، طراحان داخلی، طراحان گرافیک، طراحان UX / UI و هر طراح با هر پیشینهای دعوت میکند تا شرکت کنند، چه شرکتها، تیم / بخشها، مبتکران، تولیدکنندگان، تامینکنندگان، مترجمان آزاد، علاقمندان یا دانشجویان باشند.
دسته بندی مسابقه:
دسته بندی جوایز طراحی لندن شامل طراحی محصول، طراحی معماری، طراحی داخلی، طراحی بسته بندی، طراحی مفهومی، طراحی رابط کاربری (UI)، طراحی تجربه کاربر (UX)، طراحی ارتباطات، طراحی خدمات و طراحی منظر است.
در این رقابت چهار (4) سطح موفقیت وجود دارد:
- طراحی سال (فقط یک امتیاز بالاترین امتیاز از هر دسته به عنوان محصول / معماری / داخلی / بسته بندی / مفهومی / UI / UX / ارتباطات یا خدمات طراحی سال شناخته می شود.)
- برنده پلاتین (85-100 امتیاز)
- برنده طلا (70-84 امتیاز)
- برنده نقره (50-69 امتیاز)
اعتبار مسابقه جوایز طراحی لندن تا حد زیادی متکی به دقت و هماهنگی بالای هیئت داوران است که هر سال برای بررسی آثار ارسالی گرد هم می آیند. جوایز طراحی لندن تلاش ویژه ای برای یافتن هیئت داوران مناسبی داشته است که آثارشان نمونه کیفیت طرح های برتر باشد. هیئت داوران متشکل از متخصصان با تجربه در زمینه و صنعت خود، از جمله طراحان خلاق و مدیران هنری از آژانسهای بینالمللی، معماران، طراحان داخلی، طراحان محصول، مربیان، بازاریابان یا صاحبان مشاغل هستند و تنوع در تجربههای حرفهای، جغرافیا، جنسیت و قومیت را نشان میدهند.
همه برندگان فصل دوم مسابقه 2024 در 20 دسامبر 2024 اعلام خواهند شد.
شرایط ارسال:
➜ آثار باید در پنج سال گذشته تولید شده باشند و تا آخرین مهلت ارسال شوند.
➜ تمام آثار باید دقیقاً همانطور که منتشر شده یا اجرا شده اند برای داوری ارسال شوند و نم یتوانند برای مسابقه اصلاح شوند. جوایز طراحی لندن ممکن است مدرکی مبنی بر تولید اولیه و/یا تاریخ انتشار درخواست کند.
معیارهای ارزیابی:
- خلاقیت / اصالت / مفهوم / ایده
- محتوا / مختصر / هدف / برنامه ریزی / اجرا
- نوآوری / فناوری
- کیفیت / کارکرد / پایداری
هزینه ورودی 239 دلار است.
سایت فراخوان جوایز طراحی لندن